Idén két újdonsággal jelentkezik az európai piacon a Royal Enfield. A Himalayan ránc felvarráson esett át, a Meteor 350 azonban egy teljesen új modell. A klasszikus motorok rajongó táborát szeretné kiszolgálni a Hepco & Becker, az indiai motorokhoz készített kiegészítőkkel. A cél a csomagszállítási kapacitások növelése volt.
A 2021-es évjárattól a Himalayan megújult külalakjában és még további finomításokat végeztek első pillantásra nem észrevehető helyeken.
Ezt a mindennapos használatra alkalmas motort tették a nagyító fókuszába a német kiegészítő gyártónál, hogy ne csak a hétköznapi közlekedési feladatok ellátásában szolgálja gazdáját, hanem a szabadidős kiruccanások alkalmával is teljesítse az elvárásokat.
Ennek jegyében a hátsó rész csomagszállítási lehetőségeinek szélesítése érdekében kapott egy konzolt az Alu- és Easyrack tartók rögzítéséhez az eredeti csomagtartó felhasználásával. A további poggyászok megfelelő szállításához C-Bow tartókat illesztettek a modellhez, és a tanktáskák rögzítéséhez szükséges Lock-it rendszer tartó elemének rögzítését is megoldották a tankon.
Az előd modellhez készített hővédő ehhez a motorhoz is rendelkezésre áll.
A Meteor 350-es bevezetésével egy új Cruiser modell jelenik meg az utakon. Természetesen a fejlesztő csapat ezt a modellt is vitte a „műhelybe“, hogy megfelelő kiegészítőket tudjanak ajánlani a tulajdonosoknak.
A decens C-Bow tartó fekete és króm felülettel készül, hogy a hozzá illesztehtő táskák közül mindenki megtalálja az igényeinek megfelelőt. A hátsó fekete csomagtartó elkészítésekor elsősorban a funkcionális megfelelést tartották szem előtt, csak ezután következett a kinézet. A gyártó ajánlása alapján a Legacy Rearbag Leather kollekció négy színben kapható táskái illenek leginkább a motorhoz.
Természetesen az oldaltáskát is találni ebben a sorozatban a motor két oldalára.
Szöveg: Buny
Kép: Hepco & Becker