Benelli TRK 800

Egy új és izgalmas kaland kezdődik a Benelli TRK 800-as motorkerékpárjával. A pesarói márka vadonatúj gépét utazásra tervezték, maximális kényelmet és szórakozást garantálva mind az úton, mind azon kívül. A Benelli Style Center kutatás-fejlesztés részlege a Benelli márka születésének 110. évfordulójára időzítette az újdonság megjelenését, amely egy új fejezet kezdetét jelenti az olasz márka történetében.

Ez a motorkerékpár tovább bővíti a TRK típus kínálatát, csatlakozva a TRK 502 X-hez. Az új modell agilis és kezelhető, modern és kifinomult stílus jegyekkel.

Benelli TRK 800


A TRK 800 megjelenése erőteljes, mégis modern vonalakkal rendelkezik. Elegáns és finom felületek hangsúlyozzák az érzelmeket, amit ez a motor megjeleníteni képes. Megőrizve a TRK stílusát, az 500-as verzió egyes elemeinek átmentésével ikonikussá szeretnék tenni, amilyen az első rész a sárvédővel, bár a nagyobb testvéren már keskenyebbek és dinamikusabbak ezek az alkatrészek.

Benelli TRK 800

A kettős fényszóró a TRK 800-ban LED technológiára épül nappali menetfénnyel, és a méretek új arányát is megfigyelhetjük. A 754 köbcentis, kéthengeres, négyütemű motor folyadékhűtéses, és megegyezik a Leoncino 800-ba szerelt erőforással. A teljesítménye 76,2 LE (56 kW) 8500-as fordulatszámon és 67 Nm (6,8 kgm) forgatónyomatékot ad 6500-as fordulatszámon.

Benelli TRK 800

Dupla felül fekvő vezérműtengelyek hengerenként négy szelepet működtetnek, ehhez 43 mm átmérőjű kettős fojtószelepház csatlakozik a szívó oldalon. A forgatónyomaték biztonságos kihasználása érdekében csúszó kuplung került a hat sebességes váltó elé. A váz nagy szilárdságú acéllemezekkel erősített, csőváz, amelyet úgy terveztek, hogy maximális mozgékonyságot és kényelmet biztosítson. Az ergonómiáját a legapróbb részletekig gondosan kidolgozták, hogy a vezető és az utas is kényelmesen elférjen még oldal és felső dobozok felszerelése esetén is.

Benelli TRK 800

Az első rugózást 50 mm átmérőjű, állítható csillapítással és rugó előfeszítéssel rendelkező villára bízták. A 170 mm-es rugózással rendelkező Marzocchi fordított teleszkópokat hátul, alumínium lengőkarra támaszkodó központi, állítható rugó előfeszítéssel és a hidraulikus csillapítással rendelkező rugó támaszkodik, ami 171 mm-es úton csillapítja az útegyenetlenségeket.

Benelli TRK 800

Nagy gondot fordítottak az aerodinamikai védelemre, állítható szélvédő, kézvédők nyújtanak tökéletes védelmet vezetőnek és utasnak egyaránt. Maximális figyelmet fordítottak a kényelemre is. Az ülés, a kényelmes, masszív fogantyúk és az alapfelszereltség részét képező központi állvány ennek jegyében került a motorra. A 21 literes üzemanyagtartály kellő hatótávval ruházza fel a 800-as TRK-t.

Benelli TRK 800

Az újdonságok sora még nem ért véget, egy könnyen használható, intuitív műszerfalat is kapott az újdonság 7 hüvelykes, színes TFT kijelzővel. A Brembo fékrendszer teljesítményét elől dupla 320 mm átmérőjű tárcsák mellett négydugattyús féknyereg szolgálja. Hátul egy 260 mm átmérőjű, egydugattyús féknyereggel ellátott tárcsa biztosítja a sebességg csökkentését.

Benelli TRK 800

A 19”-os első és a 17”-os hátsó alumíniumötvözet felnikre 110/80-19, illetve 150/70-17 méretű abroncsokat szerelnek.

Szöveg: Buny

Kép: Benelli

 

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes