Két csupasz Ducati modellhez is elkészítették saját kiegészítőiket a német Hepco & Becker cégnél. A legnagyobb Scrambler mellett a Monster 937 és Monster+ modelleket is felkészítették a poggyász szállításra és néhány védelmi funkciót betöltő alkatrész is készült hozzájuk.
Az új Scrambler 1100 túra alkalmasságának növelése érdekében könnyen felszerelhető C-Bow táska tartó rendszert illesztettek a motorkerékpár két oldalára.
További csomag szállítási igények kielégítésére hátsó csomagtartót is szereltek a motorra, hogy a kollekcióban szereplő C-Bow táskák mellett a hátsó táskák rögzítése is megoldott legyen. A táskákat levéve a motor kinézete mit sem változott, ami a tulajdonosok megelégedésére fog szolgálni.
Akik nem tudnak hátsó doboz nélkül meglenni, azoknak az Alu- és Easyrack tartók szolgálhatnak megoldásként a doboz rögzítéshez. A hátsó hengerzsákok rögzítésére a csomagtartóra szerelhető szélesítő lemezt is gyártottak.
A motor kapott bukócsövet, a biztonságosabb talaj fogáshoz oldal állvány szélesítést és nem utolsó sorban a megjelenés és a védelem fokozása érdekében az első lámpára védőrácsot.
Az új Monster 937 és Monster+ modelljeihez a fejlesztő részleg dolgozói C-Bow tartókat álmodtak, amelyekhez könnyen és gyorsan hozzáilleszthetők a kollekcióból a kívánt méretű oldaltáskák. A pénztárca és mobil telefon elhelyezésére a tanktáska mutatkozott a legjobb megoldásnak, a Lock-it rendszerű rögzítésnek köszönhetően számos megoldást találnak az érdeklődők a katalógusban.
A sportos kinézet megakadályozná a csomagszállítást? – tették fel a kérdést a műhelyben. Majd arra jutottak, hogy az utasülés szabad helyének felhasználásával tovább bővíthető a szállítási kapacitás.
A biztonsági kiegészítő ezeknél a motoroknál csak az oldal állvány szélesítésre terjed ki.
Szöveg: Buny
Kép: Hepco & Becker