A Honda CRF 300 L motorja a közúton és a terepen is kiválóan megállja a helyét. Ennek a kettős felhasználásnak a kiaknázása, és a testvér, Rally-ban rejlő utazó-kalandmotor felszínre hozatala érdekében a Hepco & Becker mindkét modellt kiegészítőkkel látta el.
A CRF 300 L motor csomagszállítási kapacitásának növelése érdekében C-Bow tartót szereltek fel rá, amire a készleten tartott táskák és dobozok közül bármelyik könnyen csatlakoztatható.
A Minirack tartó használatával a kis méretű hátsó táskáktól a kínálatban szereplő 50 literes Xtravel táskáig számos megoldás lehetséges a poggyász elhelyezésére. Aki a hátsó dobozos tárolásra esküszik, az három lehetőség közül is választhat.
A legkisebb kapacitással a Journey TC 30-as doboz rendelkezik, ebben egy sisak éppen elfér. A TC 40 10 literrel nagyobb, fekete és ezüst dobozfedővel is kérhető. A biztonság érdekében bukócsövet is illesztettek a motorhoz.
A CRF 300 Rally azonban ennél sokkal több lehetőséget kínál a túrázás tekintetében. Ennél a modellnél a fejlesztők sokkal inkább a hosszabb túrák teljesítéséhez szükséges kiegészítők terén aktivizálták magukat. Az „L“ verzióhoz készített C-Bow tartó a Rally-ra is felkerült, a Minirack tartóra azonban már elérhetővé tették a Lock-it rendszerű rögzítést , hogy a hátsó táskák fel- és levétele gyors legyen.
Emellett az ugyanilyen rögzítéssel rendelkező tanktáskatartó is felkerült a kínálati listára, tovább növelve a szállítási kapacitást a választott tanktáska függvényében. A TC 30 és TC 40 szettek a testvér modellhez hasonlóan rendelkezésre állnak a dobozban gonodlóolkodó tulajdonosok számára.
A védelem területén azonban a kínálat gazdagabb. A fekete színű karter védő, az első lámpák elé szerelhető rács azonban nem csak egyedi megjelenést kölcsönöz a motornak, hanem valós védelmet nyújt a felverődő kövek ellen.
Szöveg: Buny
Kép: Hepco & Becker