Kína egyik vezető motorkerékpár gyártója új modellekkel érkezett Milánóba. A kínálatot végig nézve, nem csak a hagyományos erőforrással rendelkező kétkerekűek, hanem a márka quadjai és az elektromos hajtású járművek iránt érdeklődő vásárlók is találhattak érdeklődési körüknek megfelelő motorokat.
A „hagyományos” motorok tekintetében az NK-C22 volt a kiállítói rész egyik legérdekesebb újdonsága. Az NK-C22 egy koncepciómodell, amely a CFMoto 800 köbcentis motorja köré épült.
A szénszál borítás, és a funkcionális védőburkolatok is szembe tűnőek. A hátsó idom és a rövid farrész az egész jármű arányát nagyon kompakttá teszi. A fényszóró nyílként mutatja az utat a cél felé, mögötte a futurisztikus vonalak és az izom motorokra jellemző kialakítás folyamatosan csábít egy próbakörre.
De a CFMoto NK-C22 nem csak egy szép kiállítási tárgy. A motorosok megérezhetik ennek a gépnek a lelkét a lenyűgöző teljesítményén keresztül, amit nemcsak a gázkar elforgatásakor, hanem menet közben is megtapasztalhatnak az érzékeny kezelhetőségen keresztül is.
A dupla kipufogó, az egyoldalas lengőkar és jellegzetes felnik tovább növelik a gép merész és innovatív vonzerejét.
A 800MT Sport R egy új termék azok számára, akik szeretik tágítani a határaikat.
Az egész motor a jól ismert 800MT sporttal, egy terep modellel kezdődött. Hosszú utakra, panorámára és kényelmes ülésen végig élt kalandokra készült.
A Sporttól a Sport R-ig, a könnyű kezelhetőségtől a nagy teljesítményig számos csodálatra méltó tulajdonságot lehetne mellette felsorolni, de inkább csak a lényeget érdemes kiemelni: kiemelkedő tengelytáv és sportgumik, csúcs minőségű futómű és fékek, valamint különleges alkatrészek. A sportos ülőhelyzet maximális irányítási tulajdonságokkal ruházza fel, míg az egyedi kialakítás garantálja az aerodinamikai teljesítményt. A festést a CFMoto versenycsapat motorjai ihlették.
Az első tisztán elektromos motorkerékpár a CFMoto márkanév alatt a Papio Nova. Egy zseniális motorkerékpár, amelynek kezelhetősége és minőségi szintje összehasonlítható a benzines testvéreivel. Két darab lítium akkumulátor biztosítja a meghajtáshoz szükséges villamos energiát.
A motor maximális teljesítménye eléri a 30 lóerőt, a nyomaték a 251 Nm-t. Városban közlekedve a hatótávolság elérheti a 150 km-t.
A ZEEHO a CFMoto által létre hozott új márka, amely a legjobban megfelel a fiatalabb generáció igényeinek, és a legmegfelelőbb a városi mobilitáshoz. A Magnet egy új elektromos robogó, amely az intelligens ingázás felé szeretné terelni az érdeklődőket.
A csúcsteljesítmény, a csúcstechnológia és az egyedi dizájn prémium keveréke, merész arányokkal ötvözve tökéletes választás lehet a mindennapokban. Az AE8 típus teljesítménye felülmúlja a legtöbb létező elektromos motorkerékpárét, a maximális sebesség 100 km/h felett van, 0-100 km/órás sebességre a gyorsulás 11 másodperc, maximális hatótávolsága 120 km.
Gyors töltéssel két óra alatt 80%-ra emelhető az akkuk kapacitása. Néhány minőségi alkatrész, mint a középmotor és a Bosch kétcsatornás ABS-rendszer teszik még érdekesebbé a koncepciót. Létezik még az AE8 S+ nagyobb teljesítménnyel.
A gyengébb változatot 2022 elején mutatták be Kínában, és a tulajdonosok mindenhol elégedettek vele. Az AE6 a kisebb testvér sok értékkel. Megfelelő választás lehet ingázásához, a kreativitás és a szórakozás kifejezése mellett. Az AE6-ból két verziót kínálnak, amelyek az AE6+ és az AE6 L1te néven futnak, hogy megfeleljenek a felhasználók különféle igényeinek a változatos piacon. A maximális sebesség meghaladja a 80 km/h-t, a hatótáv pedig több mint 100 km ezeknél a motoroknál.
A normál töltéssel akár 80%-os töltöttség is elérhető három óra alatt. Az AE6 egy lengőkaros és oldalra szerelt motorral rendelkezik. Tizennyolc színkombinációban elérhető, a három karosszériaszín mellett hat gyors kioldóval rendelkező díszítőkészlet közül lehet választani, amelyek ideálisak a felhasználók széles körű, egyediségre vágyó igényeinek kiszolgálására. Ezek a modellek is hamarosan elérhetőek lesznek mindenhol a világon.
Szöveg: Buny
Kép: Advesmoto