Újra gondolta a CB 750 Hornet-et a Honda. Ezt a gondolatmenetet vitte tovább a Hepco & Becker is, amikor beállították a fejlesztő csarnok közepére. Álmodtak rá minden szépet jót, elvégre az idei év egyik slágeréről beszélünk.
A gondolat, hogy ez a motor akár hosszú távú túrákra is alkalmas lehet, a C-Bow tartót juttatta a fejlesztők eszébe, hiszen egy ilyen könnyed megjelenésű motorhoz ez illik a legjobban.
Ezek után a tulajdonos már könnyebben válogat a kínálatban szereplő táskák és dobozok között, amelyeket könnyű rögzíteni a tartón. Az apróbb dolgok elhelyezésére a tanktáska a legalkalmasabb, hiszen a pénztárca, jó ha mindig kéznél van.
Erre a Lock-it rögzítő rendszerű táskákat ajánlja a gyártó különböző méretben. Hátsó dobozra vágysz, az Alu- és Easyrack konzolokhoz könnyedén rögzítheted a hátsó dobozt. Jobban szeretnél egy táskát hátra, akkor a megoldás a Minirack tartó, amit a hátsó ülés helyére illesztve tudsz használni, és könnyedén rögzíthető hozzá bármelyik hátsó táska a katalógusból, amelyek a Lock-it rendszernek köszönhetően stabil rögzítést, és egyszerű levételt biztosítanak a csomagnak.
Az újdonság védelméről sem feledkeztek meg, a biztos lábakon állást az oldal állvány szélesítése segíti, míg a jármű fontos elemeit egy szolid bukócsővel ölelték körbe a nem kívánt sérülések elkerülése érdekében. A motoros iskolák számára készült a típushoz első és hátsó bukócső a nagyobb károk megelőzésére, ezeket a szolid motort védő bukócsővel együtt lehet felszerelni a motorra. A fejlesztések azonban itt nem állnak meg, készül egy doboztartó és egy teljes bukócső a modellhez.
A hátsó doboztartóhoz kapcsolódik, hogy az utas lábtartót is át kell helyezni ebben az esetben, ezért az mélyebbre és előbbre kerül, amit egy egyszerű alkatrész közbeiktatásával érnek el.
Szöveg: Buny
Kép: Hepco & Becker