Új Vespa Gtv

2006-os debütálása óta a Vespa Gtv a legtisztább klasszicizmus nagykövete volt a Vespa családban, köszönhetően az első sárvédőn elhelyezett „faro basso” (alacsony fényszóró) használatának és a szabaddá tett csőkormánynak, ezek a részek a legikonikusabb modellek stílusából merítenek.

2023-ban a Vespa Gtv egy teljesen forradalmasított változatban jelenik meg, megtartva a legendás elődök stílusát, de kombinálva modern technológiával és sportos felületekkel. Az eredmény a hagyomány és a modernség, a klasszicizmus és a merészség rendkívüli kombinációja, amelyek egy autentikus, sportos Vespában egyesülnek.

Vespa GTV


Az új Vespa Gtv-t 300 HPE egyhengeres motorja, 4 szelepes , folyadékhűtéssel és elektronikus befecskendezéssel állít elő 17,5 kW (23,8 LE) teljesítményt. Az új Vespa Gtv a sportosság jegyében fejlődik, ez magában foglalja az új Gts sorozatban bevezetett jelentős stilisztikai fejlesztéseket, még gondosabban kidolgozott felületekkel és szerelési minőséggel. A lámpacsoportok immár teljesen LED-esek, beleértve a jellegzetes alacsony fényszórót is, míg az új műszerfal megőrizte elegáns kör alakú formáját, de immár teljesen digitális, ami lehetővé teszi a Vespa MIA rendszer nyújtotta lehetőségek kihasználását. A műszer csoport konzollal kapcsolódik a kormányhoz, és egy agresszív megjelenésű felső burkolat veszi körül, csökkentett méretekkel, amit a versenyek inspiráltak. A külön tartozékként kapható narancssárga felső borítás még merészebb megjelenést kölcsönöz a Vespa Gtv-nek.

Vespa GTV

A lábvédő közepén az összetéveszthetetlen „nyakkendő” sportos oldalrésekkel rendelkezik, és narancssárga szélű díszítések erősítik. Az ötküllős felni kialakítása is új, matt feketére festve, narancssárga grafikával készül. A Vespa Gtv másik jellegzetes eleme a kéttónusú, együléses nyereg versenykinézettel és a hátsó rész, amely készen áll a merev borítás fogadására, ez azonos színkóddal illeszkedik a karosszériához, amely a verseny Vespák karosszériájára emlékeztet. A huzat külön tartozékként kapható és levehető. Mindenesetre az ülőhely két személyre méretezett, ami kellően kényelmes, mintázata és kontrasztos narancssárga varrása vonzza a tekintetet. A megjelenésében kitűnik az alacsony fényszóró és a hátsó lámpa matt fekete díszítése, a karosszéria kerülete mentén kialakított profil, az utas kapaszkodója és lábtámaszai, a hangtompító burkolat, a visszapillantó tükrök és a műszerkeret.

Vespa GTV

Az új Vespa Gtv két szín összeállításban érkezik, a Beige Avvolgente Opaco (bézs) és Nero Convinto (fekete) változatban érhető el, kontrasztos narancssárga grafikával az elülső burkolaton és az oldalakon. A tökéletes Vespa ergonómiát a kényelem jellemzi, amit és a nagy karosszéria fokoz. Az ülések természetes ülő helyzetet kínálnak még nagy távolságokon is, és lehetővé teszik a jármű könnyű irányítását. A kényelem és a praktikum ketttősét szolgálja a kulcsnélküli rendszer. A lábvédő belső oldalán a klasszikus gyújtáskulcsos kapcsolót praktikus gomb váltja fel.

Vespa GTV

A jármű indításához egyszerűen meg kell nyomni meg és „BE” állásba fordítani. A motor a szokásos módon indul, a jobb oldali vezérlőn található gombbal. Az új LCD-műszerrendszer bevezetése lehetővé teszi az utazási információk széles skálájának megjelenítését (maximális sebesség, átlagsebesség, aktuális fogyasztás, átlagos fogyasztás, hatótávolság és akkumulátor töltöttségi állapot), valamint a mobil hívásokkal, üzenetekkel kapcsolatos összes értesítést, ha a külön megvásárolható VESPA MIA segítségével csatlakozik a jármű az okostelefonhoz.

Vespa GTV

Alapfelszereltségként USB-porttal rendelkezik, amely az első lábtérnél, a tárolórekeszben található, míg a tágas ülés alatti rekeszt szőnyeggel bélelték. A biztonsági fronton alapfelszereltség az ASR, elektronikus kipörgésgátló és az ABS fékrendszer.

Szöveg: Buny

Kép: Piaggio

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes