A Ducati az idei évre megújította a 800-as Scrambler szériáját. A Hepco & Becker fejlesztői nem nézhették tétlenül, hogy ezek a motorokhoz ne készüljenek védelmi és csomagszállítási funkciót betöltő kiegészítők. A már jól ismert termékek típushoz illesztése stílusosra sikerült.
A Scrambler 800 Nightshift és a Full Throttle mellett az Icon került górcső alá, hogy lássák mivel lehet még jobbá tenni ezeket a gépeket.
A védelem érdekében bukócső került rájuk, fekete porszórt kivitelben, és oldalállvány szélesítést eldőlés során keletkező károk megelőzése érdekében. Az első lámpát védő különleges rács jól illik az olaszok által megalkotott stílus jegyekhez, és még védelmi funkciót is ellát. A csomagszállítási kapacitás növelését célzó fejlesztések C-Bow tartóra korlátozódtak a stílus megtartása érdekében.
Akinek ez nem lenne elég, a felső dobozok között is nézelődhet, mert Alu- és Easyrack tartókat kaptak az újdonságok, amire könnyed mozdulattal a kollekcióban szereplő bármely felső doboz könnyen rögzíthető. A könnyű hátsó táskák rögzítéséhez megoldásként Minirack tartót ajánlanak.
Ha a tulajdonos nem szeret bíbelődni a gurtnik rögzítésével, akkor választhatja a Street vagy Royster kínálat Lock-it gyors rögzítővel készülő táskáit a poggyász szállításához. Ehhez csak egy kiegészítő Lock-it adapterre van szükség, amit a Minirack tartóra lehet felszerelni. Természetesen a doboz és táska rögzítések szabadon kombinálhatók a C-Bow tartókkal.
Ezekkel a megoldásokkal másodperecek alatt lehet túrázásra alkalmas motort faragni a Scrambler változatokból.
Szöveg: Buny
Kép: Hepco & Becker