Lambretta Elettra

A Lambretta bemutatta az Elettrát, az elektromos mobilitás általuk képviselt vízióját. Az Elettra stílusával tűnik ki, amely tiszteletben tartja a 77 éves történelmi hátteret és újra pozicionálja magát, mint a jövő luxusmobilitás egyik képviselője.

A márkára jellemző az összetéveszthetetlen megjelenés következetes tisztelete. Az eredeti külcsín nagy teljesítményű elektromos meghajtással párosítva ez az Elettra.

Lambretta Elettra


Egyediségét az első lábvédő lemez éles és határozott vonalai határozzák meg, ami a lágyabb és organikusabb hátsó idomokkal harmonizál. Tisztelgés ez a megoldás a Lambretta LD stílusa előtt, a múlt és a jövő esztétikai párbeszéde ez, amit az ülés minimalista, kanyargós profilja keretez be. Az acélváz és a nagy méretű, 12″-os kerekek klasszikus ’pull-wheel’ dupla lengéscsillapítós első felfüggesztéssel biztosítja a lengéscsillapítást elől.

Lambretta Elettra

A hátsó felfüggesztés motor felett vízszintesen elhelyezett lengéscsillapító egysége, egy karral csatlakozik az alumínium lengőkarhoz. Innovatív lépés a „behúzható” fékkarokat rejtő kormány már maga remekmű a „kampós” fejlámpa mellett a leginnovatívabb megoldás a piacon. A digitális műszerek az esztétikai dimenzió egy másik vetülete. A teljes hátsó karosszéria felemelhető egy gombnyomással, ami hozzáférhetővé teszi az akkumulátort tartalmazó rekeszt. Maga a karosszéria hátsó része még rejt egy sisaktartót is. A Lambretta tradíciót követve, az Elettra garantálja a teljesítményt, kezdve a maximális sebességgel, ami körülbelül 110 km/h az erősebb verzióban.

Lambretta Elettra

Köszönhetően az egyenletes teljesítmény leadásnak a 4 kW, illetve 11 kW folyamatosan rendelkezésre áll, a forgatónyomaték pedig 258 Nm. Ez a kiemelkedő teljesítmény az állandó mágneses szinkronmotornak köszönhető (PMSM). Három különböző „üzemmódjával”, amellyel a vezetési stílust a mobilitás igényeihez lehet igazítani.

Lambretta Elettra

Eco – Ride – Sport, a választható sémák elnevezése, ami kb. 130 km-től (állandó 40 km/h sebesség mellett) a 60 km feletti megtehető távolságig terjedhet (80 km/h állandó sebességgel). Az akkumulátor (lítium, 4,6 kWh) töltési ideje körülbelül 5 óra 30 perc 220 V-os otthoni rendszerrel, és körülbelül 35 percre csökkenthető „gyors töltéssel” nyilvános helyen (80%-ig).

Lambretta Elettra

A méretek megegyeznek a mai városi mobilitás tökéletes robogójától elvárt szinttel. Az ülésmagasság 780 mm, és a tömege 135kg. Egyetlen műszaki megoldás sem öncélú, minden részlet hozzájárul az egyediség kialakításához. A Lambretta tovább erősíti versenyképességét a nemzetközi piacon a kiváló minőségű termékeivel. Az Elettra egy meglévő sorozathoz csatlakozik, amely magában foglalja az X szériát az X125 és a X300 modellekkel, a V-Special és a G-Special sorozatot.

Lambretta Elettra

Az X sorozat egy innovatív termékcsaládot képvisel, modern dizájnnal, de fenntartja a tipikus Lambretta megjelenést. Az X125-öt az új generáció „ideális járművének” tekintik, kifejezetten városi használatra. Az X300 szélesebb körű felhasználásra alkalmas nagyobb. A G-Special sorozat zászlóshajója a G350, ami a jelenlegi V-Special termékcsalád csúcskategóriás megfelelője. A Walter Scheffrahn és Peter Beselin által készített koncepciója a prémium osztályba röpítette a klasszikus robogó kategóriában. A Lambretta V-Special sorozat három lökettérfogatban, V50, V125 és a V200 már 2017 óta megtalálható a kínálatban.

Szöveg: Buny

Kép: Lambretta

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes