Kawasaki Z900 – 2025

A Z900 az előd izgalmas és vezetőbarát koncepcióját örökölve az új Z900 alváz- és motorfrissítések előnyeit élvezi, amelyek még nagyobb élményt nyújtanak az utcai motorozáshoz. A továbbfejlesztett elektronikus csomag tartalmazza az IMU visszajelzést és a Kawasaki legújabb kétirányú KQS-jét (akár 1500 ford./perctől is működik), az elektronikus sebességtartó automatikát és a Kawasaki első „ turn-by-turn” navigációs rendszerét, ami segíti a gördülékeny és élvezetes utazást.

A felfelé ívelt sugomi megjelenés éles stílusával vonzza a tekintetet, amely hatékonyan használja a fém alkatrészeket, és utal a teljesítményre.

Kawasaki Z900 – 2025


Ami a hajtóerőt illeti, az erőteljes, 948 cm3-es, folyadékhűtéses, négyütemű, soros, négy hengeres motor magas fordulatszámmal és közepes fordulatszám tartományban nagyobb nyomatékkal rendelkezik, az új elektronikus fojtószelepek precíz vezérlésével. A megálláshoz szükséges fékek közül az első radiális, négy dugattyús féknyergeket kapott, amelyek lineáris fékhatást biztosítanak az új Dunlop Sportmax Q5A abroncsokon keresztül.

Kawasaki Z900 – 2025

Az agresszívebb kinézetet fokozza az innovatív frontrész egyik fő alkotóeleme a precíz és kompakt fényszóró, valamint a hátsó LED-es lámpa. Az új szálcsiszolt alumínium oldalburkolatok és egyéb díszítések kiváló minőséget és egyedi megjelenést kölcsönöznek a Z900-nak, míg az új, kényelmesebb ülés laposabb, így a motoros könnyen tud mozogni, és fenntartani a figyelmét. A nagy, 5 hüvelykes, teljesen digitális TFT színes műszeregység megjelníti az elektronikus sebességtartó automatika bekapcsolt állapotát és a navigációt, így a vezető láthatja, hol jön a következő kanyar.

Kawasaki Z900 – 2025

A Rideology alkalmazás lehetővé teszi a motoros számára, hogy különböző funkciókat hangutasítással vezéreljen. Ez azonban nem minden. Valójában a 2025-ös újdonságok listája elég hosszú, és tartalmazza az új vezérműtengely-profilokat, amelyek hozzájárulnak a jobb üzemanyag-fogyasztáshoz és a nagyobb nyomatékhoz alacsonyabb fordulatszámon. Emellett az új ECU-beállítások elősegítik az üzemanyag-fogyasztás és a CO2-kibocsátás csökkentését. A Kawasaki KTRC kipörgésgátlója választható teljesítmény- és menetmódokat is tartalmaz.

Kawasaki Z900 – 2025

Az első ülés vastagabb, és két ülésmagasság közül lehet választani, a 830 mm-es ERGO-FIT High ülésen és a 810 mm-es alternatív ERGO-FIT Low ülésen keresztül. Az alumínium kormány megnövelt merevséget kínál, a műszerfalon elhelyezett USB Type-C aljzat (az SE modell alapfelszereltsége) diszkrét és kényelmes töltési lehetőséget kínál. A standard Z900 mellett a Special Edition modell magasabb kategóriájú felfüggesztéssel (többek között Öhlins hátsó lengéscsillapítóval), Brembo első fékelemekkel, valamint különleges színekkel és grafikával rendelkezik, míg az európai piacon 70 kW-os és 35 kW-os modellek is megtalálhatók lesznek.

Kawasaki Z900 – 2025

A Z-rajongók Európa-szerte ki voltak éhezve egy új Z900 modellre, amelyek metál fekete – metál szürke és fekete, metál szürke – metál ezüst – datolyaszilva, metál szürke- metál fekete- lime zöld árnyalatban, míg az SE modell metál matt szürke – fekete – metál grafitszürke változatban lesz kapható.

Szöveg: Buny

Kép: Kawasaki

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes