Aprilia SXR 50

Az SXR 50 egy ultramodern, 50 köbcentis egyhengeres, 4 ütemű motorral szerelt jármű, aminek kibocsátása megfelel az Euro 5 normáknak. Ezt a csendes és fürge városi közlekedési eszközt a gyakori „megállj és menj” forgalomra tervezték. Sportos megjelenés és maximális kényelem jellemzi.

Az Aprilia SXR 50 külalakja különleges, az első részt a nagy lábvédőről és a középen elhelyezkedő LED-es fényszóróról könnyű felismerni. A márka hagyományainak megfelelően középen egy harmadik választja el a két lámpatestet.

Aprilia SXR 50


A nappali menetfény és az irányjelzők is a fényszórókkal azonos technológiával világítanak. A megemelt kormány és a lábvédő pajzs fölötti szélvédő egy GT robogó megjelenését kölcsönzi a járműnek. A nyeregbe szállva az az érzése támad az embernek, hogy mindent kézben tart. A nagy méretű, digitális LCD műszer mindig könnyen leolvasható adatokat szolgáltat, a sebességről, fordulatszámról, a teljes és a napi megtett útról, a levegő hőmérsékletéról, a pontos időről, az üzemanyagszintről, valamint rengeteg információt még, amelyek a MODE gomb segítségével a jobb oldali vezérlőegység segítségével hívhatóak le.

Aprilia SXR 50

Ezek közé tartozik a legnagyobb sebesség, átlag sebesség, pillanatnyi fogyasztás, átlagos fogyasztás, akkumulátor töltöttségi szint. Az opcionális kiegészítőként kapható Aprilia MIA rendszer az okostelefon Bluetooth-on keresztüli csatlakoztatását is lehetővé teszi. Ezek a szolgáltatások teljesen újak az 50 cm3-es robogó szegmensben. A jármű központi részén sík lábtartó biztosít minden körülmények között rengeteg helyet a vezető lábának, és kisebb táskák elhelyezéséhez.

Aprilia SXR 50

Az utas számára praktikus, kihajtható lábtartókat szereltek fel. Az ülés kialakítása maximális kényelmet és teljes mozgásszabadságot nyújt, még akkor is, ha két személy ül rajta. Valójában 850 mm hosszú, és mindössze 775 mm magas, hogy a manőverezés a lehető legkönnyebb legyen testmagasságtól függetlenül. Az ülés dupla varrása, a fényes szürke felületű elemek mind hozzájárulnak a robogó hátsó részének letisztult megjelenéséhez. A LED-lámpák modern profilja tovább hangsúlyozza a sportos megjelenést. A 12 hüvelykes keréktárcsák öt küllős kivitelűek.

Aprilia SXR 50

Az ülés alatti, 20 literes tágas rekesz megvilágított, és elég nagy ahhoz, hogy egy sisakot elrejtsen. Egyéb tárgyaknak ott van a praktikus csomagtartó, ez utóbbiból alakították ki az utas kapaszkodó fogantyúival. A lábvédő hátlapjában kesztyűtartó egészíti ki a rakodó helyeket, itt található a mobil eszközök töltésére szolgáló USB-csatlakozó, valamint egy becsukható táskahorog. Az Aprilia SXR 50 négy színben kapható: fehér (Essence White), szürke (Instinctive Grey), valamint két sportosabb árnyalatban vörös (Power Red) és matt fekete (Enigma Black). Mérnöki munka: hatékonyság, megbízhatóság és könnyű vezetés

Aprilia SXR 50

Az Aprilia SXR modern, 50 cm3-es, négyütemű, Euro 5-ös, üzemanyag-befecskendezéses motorja az „i-get“ családból származik, háromszelepes, egyhengeres motor, aminek a tervezése során elsődleges cél volt a minőség és a megbízhatóság maximalizálása, valamint a fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás csökkentése. Valójában hatótávolsága meghaladja a 40 km-t egy liter üzemanyaggal (2,5 liter/100 km) a WMTC mérési metódusa szerint. A hatékony, nyolc lyukú injektor finom benzinpermetet nyom be a hengerbe az optimális égés elérése érdekében.

Aprilia SXR 50

Ez hozzájárul a jó gyorsuláshoz alacsony fordulatszámról, és ez nagy előny a városi közlekedésben, amit az állandó stop-and-go forgalom jellemez. A blokk mechanikai zaja is minimálisra csökkent, köszönhetően a sebességváltó beállításnak. A váz egybölcsős, acél és öntött fémlemez kombinációjával készült, ez nyújtja a kellő merevséget, hogy menet közben egy kategóriával nagyobbnak gondoljuk járművünket a stabilitás és vezethetőség miatt. Az első teleszkópok hidraulikus csillapításúak, hátul egyetlen, állítható lengéscsillapító gondoskodik a kényelemről és úttartásról.

Aprilia SXR 50

A kerekeken 120/70-es abroncsok feszülnek, garantálják a tapadást és a stabilitást anélkül, hogy veszélyeztetnék a mozgékonyságot és a manőverezhetőséget. A fékrendszer egy 220 mm-es kétdugattyús féknyereggel szerelt első tárcsafékből, és egy megbízható 140 mm-es hátsó dobfékből áll. Az Aprilia SXR 50-hez 32 literes felső doboz rendelhető háttámlával, ami színben és anyagában megeggyzik a nyereg huzatával. Kapható még nagyobb szélvédő, a lábtartóra csúszásgátló gumiszőnyeg és praktikus oldal állvány. A hideg évszakban jól jöhet a lábtakaró, ami tökéletesen illeszkedik, köszönhetően a maximális védelmet garantáló csapkodásgátló rendszernek. Lopásgátlónak zárható acél kábel és a kényelmet szolgáló vízálló nyeregtakaró is elérhető.

Szöveg: Buny

Kép: Aprilia

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes