MV AGUSTA BRUTALE 1000 RR

A különleges Serie Oro alapján jelent meg a Brutale 1000 RR, ugyanazokat a fényezési sémákat, gondosan kiegyensúlyozott stílus- és technikai összetevőket láthatjuk viszont, mait a különleges kiadáson már megismertünk. A sport orientáltabb modellek maximális teljesítményének folyamatos növekedésével nem párosult feltétlen a közúti használat. Annak ellenére, hogy a motorkerékpár-tervezők felelőssége, hogy a lehető legjobb feltételeket biztosítsák az ügyfeleknek a technológia, a stílus és az egyszerű irányítás terén.

A cél az, hogy a lehető legjobbat hozzák ki a futóműből, a motorból és az elektronikából, a motoros minimális erőfeszítéssel irányítani tudja a gépet, figyelembe véve az olyan modellek kivételes teljesítményszintjét, mint a Brutale 1000 RR.

MV Agusta Brutale 1000 RR



A kialakítás feszes vonalakra és formákra épül, amelyek tökéletesen illeszkednek egymáshoz, ez az egyensúly már régóta a négyhengeres Brutale megkülönböztető jegye, már az első ikonikus modelltől, amely az olasz márka újbóli piacra lépését jelentette. A kiemelkedő jellemzőket, beleértve a fényszórót, az üzemanyagtartályt és a farokidomot, kifejezetten az új Brutale-hoz tervezték és gyártották.

MV Agusta Brutale 1000 RR

A LED-es fényforrások között kanyarfényt is találunk, a fényszóró belsejében X alakú nappali fény teszi az új Brutale-t bármilyen szögből összetéveszthetetlenné. Az 1000 RR-en szénszálas elemeket is használnak, ideálisak a váz és a motor burkolataihoz. A Serie Oro változattól eltérően, titán helyett acélból készült csavarokkal szerelik, és a szénszálas keréktárcsák helyett kovácsolt alumíniumból készülteket használnak, és így is optimális, 186 kg száraz tömegről beszélhetünk.

MV Agusta Brutale 1000 RR

A második generációs, 5 hüvelykes TFT kijelzőpanel, 800×480 pixel felbontással tájékoztat, emellett sok testre szabható beállítás között válogathatnak a Brutale 1000 RR tulajdonosok. Lehetőség van Bluetooth-kapcsolatot létesíteni az okostelefonnal a bejövő hívások, üzenetek és zene kezeléséhez. A sebességtartó automatika szintén az alapfelszereltség része. Az MV Ride navigációs alkalmazás által kínált számos funkció optimális kihasználását teszi lehetővé, amelyek megnyitják a lehetőségek világát, hogy többet tudjunk a motorról és működéséről.

MV Agusta Brutale 1000 RR

Például az elektronika testre szabható közvetlenül okostelefonon keresztül, valamint útvonalakat lehet létre hozni és menteni, amelyeket aztán meg lehet osztani. Rendkívül hasznos navigációs funkciók is elérhetők tükrözéssel a program segítségével.
A Brutale 1000 RR soros, négyhengeres motorja a legújabb generáció képviselője. Ez az új verzió minden területen jelentős átalakításával tűnik ki, a legjobb anyagok használata, az elektronikus szabályozás paramétereinek teljes átírása, amelyek a korábbi verziókhoz képest nagy mértékben finomodtak.

MV Agusta Brutale 1000 RR

Mindez egy hipermeztelen motorkerékpárban, a világ legerősebb típusában. Valójában a teljesítmény- és nyomatékértékek új rekordokat döntöttek: 208 LE 13 450 fordulat/perc fordulaton, és ehhez 116,5 Nm forgatónyomaték társul. A radiális szelepvezérlés és a központi vezérműlánc a legfrissebb MV Agusta négyhengeres motorok jellemzői, amelyek a Forma 1 és a MotoGP technológia használatán alapulnak.

MV Agusta Brutale 1000 RR

Pontosabban, az égéstérben lévő radiális szelepek F1 technológiát idéznek, míg a MotoGP járművekre jellemző titán hajtókarok hozzájárulnak a motor tömegének, terhelésének és tehetetlenségének csökkentéséhez. A központi vezérműlánc szintén a MotoGP által inspirált kialakítás, ami képes csökkenteni a vezérműtengelyek nagy fordulatszámon kialakuló torzióját. Ezen kívül vannak új szelepvezetők és vezérműtengelyek, példátlanul jó időzítéssel mind a szívó, mind a kipufogó oldalon. A dugattyúk kis súrlódású Asso dugattyúgyűrűket kaptak, és új főtengely dolgozik a forgattyúsházban.

MV Agusta Brutale 1000 RR

A tervezési és fejlesztési munkák során nagy hangsúlyt fektettek a súrlódás csökkentésére, az erőátvitelnél olyan sebességfokozatokat alakítottak ki, amelyek csökkentik a súrlódást és a zajt. A légszűrőház újratervezésével a szívó rendszer teljesen átalakult, a csatornák különböző hosszúságúak a motor hatékonyságának, teljesítményének és nyomatékának maximalizálása érdekében. Hengerenkénti két befecskendezőt alkalmaznak, a négy alsó Mikuni mellé négy felső Magneti Marelli injektort, ezek nagyobb kapacitással képesek ellátni a hengereket a keverékkel. Az Arrow kipufogórendszer a 4-1-4 kialakítású a maximális nyomaték eléréséhez alacsony fordulatszám mellett is.

MV Agusta Brutale 1000 RR

Az elektronikus motormenedzsment is fejlődött, köszönhetően az Eldor együttműködésének, amely kifejezetten ehhez a négyhengeres platformhoz hozta létre az új EM2.0 vezérlőegységet. A rendszer tartalmaz egy teljes multimapot (Sport, Race, Rain és Custom) IMU inerciális platformmal, amely kezeli a kipörgésgátlót (nyolc különféle beállítással és kikapcsolási lehetőséggel). Az indításvezérlés a motor fordulatszámára és nyomatékára hat az indulás alatt mért sebesség alapján. Az elektronikus EAS 2.1 Up & Down sebességváltó kényelmet és egyszerű kezelhetőséget kínál.

MV Agusta Brutale 1000 RR


A valódi MV Agusta hagyományhoz híven „vegyes szerkezetű” a váz, acélrácsokkal és alumínium oldallemezekkel, összehangolva azt a motor teljesítményével, és az egyre sportosabb vezetési stílus követelményeivel. A vezető helyzete a gondos ergonómiai elemzés eredményeként, optimális irányíthatóságot és kényelmet garantál. A hűtők mellett elhelyezett aerodinamikai szárnyak alapvető fontosságúak egy olyan motoron, amely képes elérni a 300 km/ó feletti sebességet.

MV Agusta Brutale 1000 RR

Ennek kialakítása javítja a leszorító erőt és növeli az első rész terhelését, korlátozva az emelkedést nagy sebességnél. A hatása 200 km/ó felett érezhető, és garantálja az MV Agusta motorkerékpárokra jellemző kormányzási pontosságot. Az alváz méretei megegyeznek a Serie Oro méretével, a kompakt tengelytáv 1415 mm. Az Öhlins Nix EC villa, TIN felületkezeléssel kerül beépítésre. A rugó előfeszítés állítható, ahogy az alumínium egyoldalas lengőkarhoz kapcsolt hátsó Öhlins TTX lengéscsillapító és az Öhlins EC elektronikus kormánycsillapító esetében is.

MV Agusta Brutale 1000 RR

A fékrendszer már ismerős a Serie Oro-ról, a Brembo Stylema első radiális féknyeregekhez 320 mm átmérőjű tárcsák járnak. A hátsó tárcsa 220 mm-es, és kétdugattyús féknyereggel lassít. Az elektronikus beavatkozást Bosch 9 Plus ABS rendszer egészíti ki Race móddal.

Szöveg: Buny

Kép: MV Agusta

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes