Kawasaki RS termékcsalád 2023-ra

A Z család fél évszázados fennállására a Kawasaki éppolyan szívesen tekint vissza, mint az előttünk álló öt évtizedre. Ennek a termékfilozófiának alapvető részét képezi a rendkívül népszerű RS Retro Sport termékcsalád. A közelmúltban bemutatott Z650RS iker hengeressel a belépő szintű és a közepes teljesítményű szegmenst egyaránt lefedő sorozat a Z1 Super Four stílusú Z900RS bemutatásával kezdődött, amelyhez a közelmúltban a magas színvonalú Z900RS SE csatlakozott.

Azok számára, akik az 1977-es Z650-B1-re emlékeznek, a Z650RS is számos olyan jeggyel rendelkezik, mint az ős, de az biztos, hogy sajátos formája és „Retrovolution személyisége“ van.

Kawasaki Z650RS


Az 1970-es évekre jellemző üzemanyagtartály, az ívelt oldalpanelek és a jellegzetes „kacsafarok” hátsó burkolat klasszikus Z-t idéznek, ahogy a nagy, kerek fényszóró és a műszerfal. Mindezt egy teljesen modern rácsos cső vázra szerelik fel, modern kerekekkel, fékekkel, felfüggesztéssel és abroncsokkal, amelyek a stílus, a kifinomultság és a biztonság általános érzését keltik.

Kawasaki Z650RS

A Kawasaki 2023-ra szóló tizenkét A2 kompatibilis kínálatának központi részét képezi a Z650RS. Irigylésre méltó helyzetben van, mert a kezdők első nagymotor célpontja, a rutinosabbak meg visszatérhetnek ezzel a modellel „az egyetlen motorkerékpár, amelyre valaha szükségem lesz” érzéséhez.

Kawasaki Z650RS

A 900RS esetében az elmúlt néhány év kivételes volt, egy gép, amelyet a bevezetéstől fogva üdvözöltek a „Z-rajongók”, valamint azok is, akik kevés előismerettel rendelkeznek az 1972-es Z1 Super Four hatásáról és befolyásáról, a Z900RS kivételes vonzerővel rendelkezik. A Z900-ból származó motort áthangolták az alacsony és középfordulatszám tartományban anélkül, hogy feláldozták volna a klasszikus Z csúcsteljesítményt.

Kawasaki Z900RS

A rácsos csővázhoz lengőkar és vízszintesen elhelyezett hátsó rugózás kapcsolódik, ehhez jönnek a fordított első villák és az öntött küllős kerekek . Mindezt a szép hangzású négy az egyben kipufogórendszer teszi teljessé. Több mint húsz stílusjegyet vettek át az eredeti King of Cool Z1-ről a Z900RS-re, és a részletekre való odafigyelés megmutatja, hogy világszerte több tízezer szerencsés tulajdonos büszke a motorjára.

Kawasaki Z900RS

Nem csak a Z900RS tükrözi a múltat, hanem a nemrégiben bemutatott Z900RS SE is az 1970-es éveket idézi a személyre szabás és a teljesítményre való összpontosítás terén. A Z900RS-t alapjait kihasználva az SE modell Öhlins S46 hátsó lengéscsillapítót, áthangolt első felfüggesztést és új első villa bevonatot kapott. A Brembo M4.32 első féknyergek és a Brembo tárcsák mellett acél fékcsövek gondoskodnak a megfelelő lassulásról.

Kawasaki Z900RS SE

Tetézi mindezt egy különleges fényezési séma, és egy olyan gép jött létre, amelyre a bevezetése óta állandó sorban állás volt. A fél évszázados Z dominanciára építve az RS család jól felkészült a következő ötven évre.

Szöveg: Buny

Kép: Kawasaki

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes