A 2023-AS KTM 890 ADVENTURE

A KTM tovább tágította az utazó és kaland motorkerékpár-szektor korlátait a tovább fejlesztett középsúlyú 890 Adventure modellel. A 2023-as kiadás verhetetlen erőben, súlyban, agilitásban és speciális jellemzőinek köszönhetően bármilyen utat könnyed eleganciával tesz még izgalmasabbá.

A 890-es reszelős és érzékeny LC8-as motorja 105 lóerős teljesítménnyel és 100 Nm-es nyomatékkal biztosítja a megfelelő menetdinamikát bármilyen helyzetben. Az elektronikus gázkarral könnyedén előcsalható a motorból a vadóc, de finom adagolással könnyed gördülésre is képes a motor.

KTM 890 Adventure – 2023


Az alacsony súlypont és a 20 literes üzemanyagtartály karcsú kialakítása kifejezetten ergonomikus üléshelyzetet tesz lehetővé. A motorosok ülő és álló helyzetben is könnyen manőverezhetnek, és a robusztus acél segédváz méretezése könnyen megbirkózik a csomagok jelentette többlet súllyal. Az ülésmagasság 800 és 825 mm közötti lehet, – a választott üléstől függően – miközben a hasmagasságot megtartja a terep használat érdekében. 2023-ban az egyik legjelentősebb változtatás a fejidom és az üzemanyagtartály közötti első részen történt, megerősítést helyeztek el, hogy nagyobb biztonságot és teherbírást kínáljon a GPS-eszközök számára.

KTM 890 Adventure – 2023

Emellett szélesebb oldalidomok vannak a tankon, hogy védje a vezetőt az ütésektől és az ágak karcolásától. Az átdolgozott WP rugózás APEX 43 mm-es első villák felső részére kerültek a csillapítási és rugó előfeszítési szabályozók. A lengéscsillapítót úgy tervezték, hogy minimálisra csökkentsék a magasságot, és az új beállítások a kényelmet és a kalandozás igényeit is kiszolgálják. Az új ABS egységhez a 6D érzékelőkből származó információk becsatolásával lehetővé vált, hogy a fékerőt számos közlekedési szituációhoz kapcsolva tudja szabályozni a rendszer. A továbbfejlesztett ABS kapcsolódik a menetmódokhoz is, ezért az OFFROAD ABS (maximális fékvezérlés a hátsó kerék kioldásával és az elülső kerék fékerejének csökkentése révén) automatikusan bekapcsol OFFROAD vagy RALLY séma választása esetén.

KTM 890 Adventure – 2023

Ezek mellett STREET és RAIN funkció választható még. Az innovatív DEMO beállítás megajándékozza a tulajdonost azzal a lehetőséggel, hogy az első 1500 km-en kipróbálhassa a Rider Aids teljes skáláját, mielőtt eldönti, hogy megvásárolja-e és véglegesen megtartja-e azokat. A KTM kényelmesebbé tette az utazást az új, magasabb szélvédővel, ami nagyobb szélvédelmet kínál, és megjelenésében a verseny KTM 450 RALLY-n használt plexi köszön vissza. Az új kétrészes , puha habszivacs szerkezettel, és a karcsúbb első részből álló üléssel is a komfortot növelték. Az 5”-os TFT-kijelző átdolgozott külső része ragasztott üveg borítást kapott, ami karc- és csillogásmentes. Az újratervezett menü és infografikák szoftvere még egyszerűbbé teszi a kezelését.

KTM 890 Adventure – 2023

A háttérvilágítás fény ereje változik a környezeti fényhatásoktól függően, és a kijelző valamint a KTMconnect App közötti jobb szinkronnak köszönhetően a Turn-by-Turn+ navigációs útmutatás szintén megjeleníthető. A telefon használata és a hívások fogadása még soha nem volt ilyen egyszerű. A sportosabb és a dinamikusabb megjelenés érdekében a műanyagok anyagukban színezettek, és ahol lehetséges volt, „beépítették” a matricákat a jobb ellenállás érdekében, ahogy az a márka off-road motorkerékpárjain már megszokott. Praktikus gyári kiegészítőkkel is felszerelhető, amik közül talán a legkedveltebb, az új alumínium motor és tankvédő lesz.

Szöveg: Buny

Kép: KTM

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes