Városi dugóelkerülő

A D-Tracker nagyszerû választás azok számára, akik most ismerkednek a motorozással, akik megoldást keresnek a dugó mentes városi közlekedésre vagy azoknak, akik jobban szeretik a kompakt méretet és a könnyű súlyt, amit egy nagy motor nem tud nyújtani.

A teljesen új acélvázat kifejezetten a 125 cm³ osztályra tervezték. A nagy szilárdság és a kompakt méret könnyű kezelhetőséget biztosítanak és hozzájárulnak a könnyed manőverezhetőséghez.
A váz a forma és a funkció tökéletes kombinációja, amit úgy terveztek, hogy könnyen szorítható legyen a lábakkal, ezáltal kiváló futómű visszajelzést biztosít a motoros számára. Kiválasztottuk a 125 cm³ osztály számára legideálisabb hátsó, valamint a supermoto stílushoz ideális első kerék és felni méretet, így a D-Trackeren 14″-es kerekek vannak elől és hátul. Ezek hozzájárulnak a kompakt mérethez és fokozzák a kormányozhatóságot.
Hullámos féktárcsák segítik elöl és hátul a kiváló fékerõt. Amellett, hogy csökkentik a motor súlyát, a hullámok segítenek a fékbetétek tisztán tartásában, mert nem rakódik be, valamint a fékbetétek hatékonyabb fékezési teljesítményt is biztosítanak. A nagymotoros kinézethez is hozzájárulnak. A D-Tracker megkapta a Kawasaki nagy motorjainak az FI (üzemanyag befecskendező) rendszerét, ahol az üzemanyag-szivattyú, injektor és az injektor test mind külön darab. Ez a fajta rendszer csökkenti annak az esélyét, hogy levegő kerüljön a rendszerbe, így ideális a temperamentumos sportos motorozáshoz.
A D-Tracker összes alkatrészét kifejezetten a 125 cm³-osztály számára tervezték, nem pedig nagyobb hengerûrtartalmú modellekről kölcsönözték. A D-Tracker nagyon jól kiegyensúlyozott arányokkal rendelkezik, ami hozzá járul a trendi megjelenéséhez. Teljesen digitális műszerfal sebességmérővel, fordulatszámmérővel, órával, összes és napi kilométer-számlálóval, valamint FI, üres visszajelző és üzemanyag tartalékjelző lámpákkal. Mivel az összes alkatrész kifejezetten a 125 cm³-es osztály számára lett tervezve, így a D-Tracker alacsony ülésmagasságú, könnyű és kompakt lett.

Motor típus: Léghűtéses, 4 ütemű, 1 hengeres, lökettérfogat: 125 cm³ , furat x löket: 54.0 x 54.4 mm, kompresszióarány: 9.5:1, szelepvezérlés: SOHC, 2 szelepes, üzemanyagellátás: üzemanyag befecskendezés: ø20 mm x 1 (Keihin), gyújtás: Digitális DC-CDI, indítás: elektromos, kenés: kényszer olajzás, nedves karter, váltó: 5 sebességes, véghajtás: lánc, kuplung, nedves több tárcsás. Acél hídváz, villaszög / utánfutás: 26˚ / 94 mm, rugóút, első: 150 mm, rugóút hátsó: 180 mm, gumi, első: 100/80-14, gumi, hátsó: 120/80-14, kormányzási szög, bal / jobb: 38˚/ 38˚.

Felfüggesztés, első: 35 mm fordított villa, felfüggesztés hátsó: Uni-Trak. Fék első: szimpla 240 mm-es hullámos tárcsa két dugattyús féknyereggel, hátsó: szimpla 190 mm-es hullámos tárcsa, egy dugattyús féknyereggel. Méretek (H x Sz x M): 1900 mm x 770 mm x 1060 mm. Tengelytáv: 1255 mm, hasmagasság: 230 mm, üzemanyag tartály: 7,0 literes, menetkész tömeg: 114 kg, ülésmagasság: 805 mm. Maximális teljesítmény: 10,3 LE (7.6 kW) / 8000 fordulaton, maximális nyomaték: 10.0 Nm / 6400 fordulaton.

Kép és szöveg: Kawasaki-D.M.C Kft

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes