A 2015-ös Versys 650 nagykorúvá vált,ezzel a piacon mostanra mindenki tisztában van. Egy mindenre jól használható kétkerekű legújabb verziója dupla első fényszórót, új fékeket, átdolgozott futóművet kapott. Azonban itt nem álltak meg a fejlesztéseknél, a soros két hengeres motor nyomatéka növekedett és egy sportos túrázó vált belőle, amit az ülés pozíció is hangsúlyoz.
A MIVV ehhez a modellhez is elkészítette kipufogóit, hogy akik értékelik az aszfalton és a göröngyös utakon megtett kilométereket csomagokkal és utassal, azok is kihasználhassák a plusz teljesítményt és nyomatékot, ami alacsony fordulaton rendelkezésre áll.
A kettő az egyben rendszer 5 kilogrammal kisebb tömegű, mint a gyári, és nem mehetünk el szó nélkül a megjelnése mellett sem. Az sem elhanyagolható szempont, hogy az olaszok ügyelnek a minőségre, a megbízhatóságra és az európai normáknak megfelelésre az utángyártott termékeiknél. A MIVV a 2015-ös VERSYS 650-eshez ovális és Suono rendszert ajánl az érdeklődőknek öt féle változatban. Az ovális dobok három féle anyagból készülnek, érdekességükű a hátsó karbon végen kialakított „szellőző rés”, ami határozott megjelenést ad a kipufogónak.
A SUONO inox változata mellett, fekete acél palásttal is kapható, anyaga rozsdamentes acél, szál csiszolt, amit „fekete szatén” néven emlegetnek, és egy speciális galvanizáló folyamat révén érik
el a felület ilyen megjelenését.
Dobok |
Teljesítmény |
Fordulatszám |
Forgatónyomaték |
Fordulatszám |
Tömeg |
Gyári |
58,9 |
8,600 |
54,0 |
7,300 |
8,6 |
MIVV |
60,2 |
8,700 |
56,3 |
7,100 |
3,3 |
MIVV |
64,1 |
8,500 |
59,7 |
7,200 |
3,2 |
MIVV |
58,9 |
8,700 |
54,8 |
7,100 |
3,9 |
MIVV |
61,7 |
8,700 |
57,7 |
7,200 |
3,8 |
További információval a hazai forgalmazó áll az érdeklődők rendelkezésére.
Szöveg: Buny
Kép: MIVV