Aprilia Tuono V4 1100 RR és Factory

Egyszerűen páratlan. Az Aprilia csupasz motorja egy olyan család örököse, amely az egyik legjobb adrenalinpumpa már évek óta, a pályán verhetetlen és a közúton szórakoztató. A Tuono V4 1100 RR kivételesen izgalmas gép, a kritikusok által elismerten a sportmotorok leszármazottja, a szegmens leghatékonyabb és leggyorsabb típusa. A Tuono V4 1100 Factory ennek a modellnek az exkluzívabb változata, az Aprilia RSV4 RF verseny vérvonalból származó megoldásaival.

Az új Aprilia Tuono V4 1100 RR a jelenleg elérhető legfejlettebb és leghatékonyabb elektronikus felfüggesztési rendszerrel rendelkezik.

Aprilia Tuono


A Smart EC 2.0 fél aktív felfüggesztési rendszer különleges technológiája lehetővé teszi a villák és a lengéscsillapítók egyszerű beállítását. Három térkép közül választhat a vezető: Track, Sport és Road. Az Öhlins kormány lengéscsillapítót a felügyeleti rendszer elektronikusan vezérli, hogy a legjobb beállítást lehessen elérni a villa és a lengéscsillapító között.

Aprilia Tuono

A színes TFT műszerfalon látható OBTi (Objective Based Tuning Interface) mutatja a beállításokat.
A sorozat a Bosch által fejlesztett, fejlett multimap Cornering ABS rendszerrel van felszerelve, hogy garantálja a maximális biztonságot az úton anélkül, hogy feláldozná a teljesítményt.

Aprilia Tuono

Az ABS rendszer össze van kapcsolva az Aprilia RLM rendszerrel, amely a hátsó kerék emelkedését korlátozza a hirtelen fékezések során. A finom hangolású ABS három érzékelési szintre állítható vagy kikapcsolható.
A Tuono V4 1100 RR egyedülálló tulajdonságokkal rendelkező 65 °-os V4-es keskeny motorja lehetővé tette, hogy rendkívül kompakt módon kerülhessen a vázba.

Aprilia Tuono

Az olasz V4 evolúciójában bekövetkezett változások általános megbízhatóságot és teljesítmény növekedést eredményeztek, anélkül, hogy feláldozták volna a nagyszerű karaktert és a csodálatos hangot. A maximális megbízhatóság garantálása érdekében, a súrlódás csökkenésével egyidejűleg, a dugattyúcsapok DLC felületi kezelést kaptak.

Aprilia Tuono

A sebességváltó lineáris érzékelővel rendelkezik, amely garantálja a kifogástalan sebességváltó működést, és könnyedén viszi át az erőforrás 175 lóerős teljesítményét a hátsó kerékre.
A Aprilia Tuono V4 1100 két különböző technikai felszereltséggel és különböző színben készített modellt tartalmaz: a Tuono V4 1100 RR két vonzó, új színben, Sachsenring vörös és Magny-Cours szürke, míg az új Factory változat fekete és piros mintázattal kerül a kereskedésekbe.

Aprilia Tuono

A Tuono V4 1100 Factory az Öhlins félaktív, elektronikus felfüggesztési rendszeréről, és az RSV4-ről származó farok kiképzéséről ismerhető fel. A kerekek mindkét modellnél azonosak, a Tuono V4 1100 Factory sportosabb Pirelli Diablo Supercorsa abronccsal, hátul 200/55-ös méretével szélesebb, mint a Tuono V4 1100 RR-re szerelt 190/55-ös méretű Pirelli Diablo Rosso III gumi.

Aprilia Tuono


A kiegészítők sora szinte végeláthatatlan, a szénszálas burkolatoktól a nyitott Akrapovic kipufogón keresztül a multimédiás platformig széles választékból csemegézhetnek a tulajdonosok.

Szöveg: Buny

Kép: Aprilia

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes