Moto Guzzi V7 III Stone S – 2020

A tankon sast viselő márka történetében az S betűből azonnal a hetvenes évek elején megjelent sportos Moto Guzzikra gondolhatnánk, a szerencsés 1974-es 750 S-re, Lino Tonti tervező remekművére, vagy az 1971-es V7 Sport modellre, amelynek első 200 darabja vörösre festett vázzal került piacra.

Ez hagyomány ihlette, a Moto Guzzi V7 III Stone új, exkluzív variációját, amit helyesen S változatnak hívnak.

Moto Guzzi V7 Stone S – 2020


A korlátozott szériában készülő, számozott változat, a V7 III Stone S a legfiatalabb és legdivatosabb a kínálatban. Egy eleve sikeres modell különleges verziója, amit a stílus és az egyedi megjelenés jellemez. A 2020-as évben a V7 III család egyetlen tagja, amely korlátozott darabszámban kerül gyártásba. A Moto Guzzi V7 III Stone S-ből mindössze 750 készül, ez a bűvös szám a Mandello-i „hét-ötven” örökségét idézi. Annak érdekében, hogy hangsúlyosabb legyen az exkluzív jelleg, a sorozatszám a kormányra kerül.

Moto Guzzi V7 Stone S – 2020

Az új Moto Guzzi V7 III Stone S-t azonnal felismerhetővé teszi a gyönyörű szatén króm üzemanyagtartály, a tetején végig futó fekete bőrpánt, és a LED-fényforrások a fényszórótól a hátsó lámpáig. A csúcstechnika betörését először a V7 III Stone „Night Pack” variációjában láthattuk, annál is a műszercsoport alacsonyabbra került, valamint egy rövidebb hátsó sárvédővel került a kereskedőkhöz. A vadonatúj visszapillantó tükrökkel együtt a Stone S még karcsúbb és dinamikusabb profilt kapott.

Moto Guzzi V7 Stone S – 2020

A sportos jelleget számos piros részlet emeli, az üzemanyagtartály mindkét oldalán a sas, a lengéscsillapító rugók, és az elegáns vörös öltés, amely tovább növeli a speciális, Alcantara nyereg megjelenését. A tankon eloxált fekete üzemanyag kupakot találunk alumíniumból, ahogy az oldalsó panelek szintén ebből az anyagból készülnek, külön logóval. A fojtószelepház burkolatai is eloxált alumíniumból vannak, a hengerfejek egyedi hűtőbordákkal vonzzák a tekintetet.

Moto Guzzi V7 Stone S – 2020

Mint minden V7 III Stone modellnék, itt is, a műszercsoport egyetlen kör alakú kijelzőből áll, egy analóg fordulatszámlálóval és a digitális képernyőn megjelenő összes többi információval. Újdonság továbbá a Dunlop Arrowmax Streetsmart gumiabroncsok megjelenése, kiemelve az Eagle márka „hét-ötven” dinamikus tulajdonságait, a vadonatúj sportos értelmezésben.

Szöveg: Buny

Kép: Moto Guzzi

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes