A Honda újabb darabokkal bővítette egyedül állóan sokoldalú motorkerékpár- és
robogókínálatát. A Milánóban tartott EICMA kiállításon bemutatta új és frissített európai modelljeit. A CB500X, a CB500F és a CBR500R. Három új, középsúlyú gépről van szó, amelyeket vadonatúj párhuzamos, kéthengeres motor hajt.
Mindhárom könnyen kezelhető, sokoldalú, és gazdaságosan fenntartható. A megnövelt sebességű, 35 kW-os motor teljesítményleadása lenyűgöző, így a trió
kiváló választás az A2 típusú jogosítvánnyal rendelkezők számára.
A teljesen aerodinamikus külsejű CBR500R a CBR1000RR Fireblade modellt idéző hatásos dizájnelemekkel rendelkezik, és kiváló választás első nagy túramotornak. A jármű azon tapasztalt vezetők tetszését is elnyeri majd, akik megfelelő alternatívát keresnek nagyméretű túramotorjaikhoz. A modellen szériatartozék az ABS fékrendszer. A burkolat nélküli CB500F, amelynek külsejét a CB1000R modell ihlette, ideális legelső nagy motorkerékpárnak – kiváló alkatrész minősége, elérhető ára és alacsony fenntartási költsége pedig hosszú időre szóló útitárssá teszi.
A modellen szériatartozék az ABS fékrendszer. A trió harmadik tagja, a CB500X a Honda kombinált városi és terep kínálatának legújabb darabja. A testvéreinél magasabb méret, a felfüggesztés hosszabb rugóútja, a kicsivel kisebb tengelytáv és a nagyobb üzemanyagtartály miatt a CB500X erőteljesen emlékeztet az 1200 cm3-es V4 Crosstourer modellre.
A modellen szériatartozék az ABS fékrendszer, és egyaránt kiváló társ az életre szóló első motorozási élmények megszerzéséhez, és vonzó alternatíva azon tapasztalt vezetők számára, akik praktikus, elérhető árú, nagy gépet keresnek a munkába járáshoz és a hétvégi kikapcsolódáshoz. A Gold Wing F6B a GL1800 Gold Wing új családtagja. A modell egyesíti a Gold Wing mesés, 1800 cm3-es, hathengeres, fekvő elrendezésű motorját és fürge vázát, valamint a lélegzetelállítóan letisztult stílust.
Az eredmény egy egyedi építésű túramotor. Az NSS300 Forza egy új, kiváló minőségű, középméretű, sportos, beülős robogó, amelyet távolsági közlekedésre is alkalmas motor hajt, a váza kompakt, és két sisaknak elegendő hely is van benne. A CBR600RR 2013-ra a Honda komolyan felturbózta a Supersport versenyek ékkövét. A jármű új arcot, a MotoGP versenyek által ihletett karosszériát és aerodinamikát kapott.
A kezelhetőség még tovább javult a 41 mm-es Big Piston Fork rendszerű Showa lengéscsillapítónak, az újrahangolt hátsó lengéscsillapítónak és az új, 12 küllős keréktárcsáknak köszönhetően, míg az újratervezett üzemanyag befecskendezési és légbeszívási vezérlőparaméter beállításoktól a motor még gyorsabban reagál.
Ezek az új modellek a klasszikus, burkolat nélküli CB1100, az új, sportos NSC50R robogó, valamint a kisméretű SH125i és SH150i robogókat követik a sorban, így velük még tovább bővül ez az így is egyedülállóan széles és sokoldalú kínálat.
Szöveg és kép: Honda Hungary