UTCÁRA SZÜLETETT

A 2013-as Harley-Davidson Breakout motor egy városi csavargó. Igazán hencegő és figyelmet felkeltő motor, mely büszkén mutatja magát a járókelő embereknek. Nem is csoda, hiszen a Breakout lenyűgöző kidolgozásával és egyedi alkatrészeivel – amiket csak ezen a Harley-Davidson modellen használnak – a kategória prémium modellje.

A Breakout hosszú és alacsony formájú, 240mm-es hátsó gumija vizuálisan is passzol a vastag lengővillához és a chopperes sárvédőhöz, ugyanakkor a keskeny tankkonzol és a drag kormány alacsonyítja a megjelenését. A Twin Cam 103-as blokk és a többi kiegészítő pedig ragyog a krómtól és a fényes-fekete elemektől. A Breakout alapjait a jól ismert 2013-as Custom Vehicle Operations™
(CVO™) Breakout modell adta, így az idei modell is stílusos, karcsú és figyelemfelkeltő a motorja és a széles gumik miatt.


A Breakout kitűnően kiemeli a motorok alapját, amely nem más, mint a blokk és a kerekek” – mondta Kirk Rasmussen, a Harley-Davidson Styling menedzsere. „A krómozott fekete blokk vizuálisan kiemelkedik, de a gumik és a lecsapott sárvédők is hozzátartoznak a motor megjelenéséhez. Jóval szélesebb gumit terveztünk, hogy kiemeljük a Breakout egyedi, erőteljes küllemét. A Gasser felnik teljesen újak és speciálisan a Breakoutra terveztük őket, hiszen mindig is kedveltük az 1960-as, ’70-es évek Gasser-stílusú felnijeit” – hangsúlyozta Rasmussen.
A felnik megtervezését klasszikus elemek ihlették. Minden felni tíz küllőből áll. A küllőket fényes fekete bemarások díszítik, a felniket pedig maga a fényezetlen alumínium. Fekete fényezést kapott az alumínium olajtartály, a villaszárak, a féktárcsák, a kipufogó hővédők és a kormány is” – tette hozzá.
A Breakout alacsony megjelenése miatt a km-órát a kormánymagasítókra
szereltük”, mondja Rasmussen.

“A tankra fekete bőrborítás került, a tanksapka pedig épp csak annyira magas, hogy el lehessen tekerni. A drag kormány új formája pedig véleményem szerint egy agresszív érzést kölcsönöz vezetés közben.”
A Softail váza visszaadja a régi merev-vázas gépek külsejét, ám hátsó lengéscsillapítói elrejtve helyezkednek el a blokk alatt vízszintesen, ahol kapcsolódnak a lengőkarhoz. A Breakout ABS fékrendszerrel és Harley-Davidson riasztó-rendszerrel van felszerelve.

Szöveg és kép: Stern Communications

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes