A Nero és az Eldorado változatok mellett, 2015-ben a California Touring SE verziója kerül a boltokba. A modell család legújabb tagja folytatja az elődök által megkezdett utat, és a hosszútávú túrák partnere kíván lenni a stílust kedvelő motorosok táborában. A két tónusú fényezés, az utas kapaszkodóval szerelt háttámla már ismerős az előd modellekről. A nyereg profilja, a króm markolat végek és az oldalsó elemek a T3-at idézik, az üzemanyagtartály és a motor arányai meg már a V7 és V850 modellekre hasonlít.
A tank fémből készült, 21 literes űrtartalmával, íves felső részével körül öleli az 1400 köbcentis motor lekerekített szelepfedeleit.
A márka sas logója büszkén feszül a tank oldalán ismét, az oldal idomok és a hangtompítók párhuzamossága nyújtja a motor vonalait, egészen a hátsó sárvédő végéig. Az öntött kerekek tovább fokozzák az egyedi megjelenést, amit hátulról a 200-as gumi látványa fokoz. A sárvédőn dupla hátsó lámpa kapott helyet, a kor követelményeinek megfelelően LED fényforrásokkal. Az első lámpa szokatlan formája rejti a nappali fényt (LED), és a gyár megfogalmazása szerint, „összetett felületű” fényszórója kiváló megvilágítást biztosít a kiegészítő kis méretű lámpákkal. A digitális műszerfalat és a motoros felső testét új szélterelő plexi védi a menetszéltől.
A 46 mm-es első villa, a dicső elődökhöz hasonlóan, teljesen zárt, és burkolata króm bevonatot kapott. Azoknak lesz ideális az új modell, akik falják kilométereket, mert a California Touring SE páratlan kényelmet nyújt, és a tágas és elegáns 35 literes oldal dobozokkal, nagy csomagszállítási kapacitással rendelkezik. A tempomat funkció és a rugalmas motortartó rendszernek köszönhetően stressz mentesen lehet átszelni országokat a motoron. Az 1380 köbcentis erőforrás teljesítménye és a fogyasztása, az elektronikus motorvezérlő egység befecskendező programozásának köszönhetően a legnagyobb túra motorok osztályába sorolja a modellt.
A vezető három motor karakterisztika variáns közül választhat menet közben: gyors (veloce),eső (pioggia) vagy túra (turismo). A dinamikus teljesítmény okozta meglepetések elkerülése érdekében, kipörgésgátló növeli a biztonságot a teljesítmény csökkentése nélkül. A megállásról Brembo fékek gondoskodnak ABS szabályozása mellett, hogy a kilométerek gondtalanul repüljenek a nyeregben ülve.
Szöveg: Buny
Kép: Piaggio