Moto Guzzi MGX-21 Flying Fortress

A Moto Guzzi MGX-21 folytatja az Evolution bemutatása után a megkezdett utat, miután a nagy érdeklődés, és a kritikusok véleménye is pozitív volt. A technológiailag legfejlettebb Moto Guzzi Cruiser mostantól egy igazi Bagger. A MGX-21 a szokásostól eltérő modell, gazdag technológiai újdonságokban, az 1400-as motorral a legnagyobb cirkáló ami Mendello del Lario-ban épült.

A márka 1921-ben, amikor a Moto Guzzi egyedi, kézzel épített motorokat készített még, nem tudták, hogy később az egyszeri gyűjtői tárgyakból, az egyik legnagyobb márka lesz a motoros világban.

Csaknem egy évszázados története során a legördülő modellek gyakran megelőzték a korukat, az újításokat ezt követően mindenki átvette. A Moto Guzzi személyes és egyedi stílusban alkotta az MGX-21-et, ami a Moto Guzzi hagyományaira építva az eredetiség és bátorság példaképe. Miguel Galluzzi, a PADC (Piaggio Advanced Design Center) így nyilatkozott: Hogyan keljünk át egy egész kontinenst Moto Guzzi-val?

Az első kérdésre a válasz az volt, hogy a Californiai 1400, egy klasszikus, és nemrég újult meg, alapnak jó lesz. De azt akartuk, hogy a gondolatok és az álmok egy ugrással a jövőbe vezessenek. Másképp gondolkodtunk az utazásról, mint amit az amerikaiak gondolnak. Elképzeltem, hogy milyen lenne egy Moto Guzzi-ból tervezni és építeni egy Baggert. Hogyan lehet egy ilyen projektet átitatni az olasz megjelenéssel?

Így inspirációért fordultunk a mesterekhez és remekműveikhez, mint Bertone és a rendkívüli Alfa Romeo-ja az 1950-es évekből. Amikor az őrült olaszok újra értelmezték az amerikai ízlés extrém formáit, mint az uszonyok és ezt lefordították a legvadabb álmokban látható alakra, ami mesterien ötvözi az olasz kreativitást és az amerikai pragmatizmust. Magunk előtt láttuk a végtelen tereket, egyenes utakat, ahol egy pontban ér véget a távoli horizonton. Gyorsultak a gondolatok, sós tavak, utazás céltalanul, és szabadon, és az elmosódott képekből elkezdett határozott formát ölteni az MGX-21. Az elmúlt évben egy csábító és erős Bagger prototípusa volt látható, a jelenlegi változat már nagyon közel van a kereskedőkhöz kerülő motorhoz. Az alacsony farok és az emelt első rész feltűnő, és egyedi megjelenésű a nagy idommal. Természetesen vonzza az emberek figyelmét a titokzatos megjelenés, amit a PADC tervezők Kaliforniában megvalósítottak. A Moto Guzzi Bagger 21-es könnyűfém első kerekén kis nyílásokkal értek el fokozott stabilitást és könnyű kezelhetőséget, mert a levegő átáramlik az egyik oldalról a kerékagy a másik oldalára, amíg mozgásban van a jármű. Oldalról nézve a motort, a sportos elődök sziluettje elevenedik meg, amit a piros szelep fedél és felirat, valamint a szénszálas anyag használat tovább erősít. Az idom mögött a műszerfal monokróm, mátrix kijelzővel tájékoztat, és magában foglalja a sztereó és fedélzeti kommunikáció rendszert. A Bluetooth modul biztosítja a
teljes interakciót a külső
eszközökkel, például egy okos telefonnal, amit zenelejátszóként lehet használni, vagy kezelni a Moto Guzzi (MG-MP) multimédiás platformját. Az alapfelszereltség kiegészül egy kifinomult elektronikus motorvezérlő rendszerrel, amely magában foglalja a Ride-by-Wire térképet, továbbá két csatornás ABS-.t, kipörgésgátlót három különböző működési szinttel (kikapcsolható) és a sebességtartó automatikát. A látványos optikai egységek használatát LED technológia segíti. A 21 colos első kerék magával hozta a váz átalakítását a magas szintű kényelem és a motorozás öröme érdekében. A zárt dupla bölcsővázba „elastokinematic” motortartókon keresztül rögzítették a blokkot, hogy megszüntessék a rezgéseket. Azonban álló helyzetben a motor továbbra is lüktet a két hatalmas, 104 mm átmérőjű dugattyú járása miatt.

A legnagyobb V- iker, amit valaha gyártottak Európában. A több, mint 120 Nm-es nyomatékot nagyon alacsony fordulaton adja le az erőforrás, ami megfelel az EU4 kibocsátási előírásoknak a nagyon hosszú, vízszintes kipufogókkal. A fékrendszer a sport motorkerékpárokéhoz méltó teljesítményű. Elől nagy átmérőjű tárcsák és négydugattyús radiális féknyergek, hátul szimpla tárcsafék gondoskodik a megállásról.

Szöveg: Buny

Kép: Piaggio

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes