Az új BMW G 310 GS

A BMW Motorrad szerint a GS egy ígéret – egy ígéret a tökéletes működésre, a megbízhatóságra és a robusztusságra. A G 310 GS átemeli ezeket a tulajdonságokat az 500 köbcentiméter alatti szegmensbe és a saját jellegzetes, kiforrott formában foglalja magába őket. A G 310 GS egy valódi GS: modern motorkerékpár, a kategóriájában jelenleg páratlan szintű sokoldalúsággal. Fürge és agilis a városi forgalomban, könnyed terepen pedig felettébb magabiztos. Mindez tökéletes társsá teszi a mindennapi kalandokra. Rendkívül kompakt, ugyanakkor kényelmes, szegmensén belül pedig a motorozás teljesen új világát tárja fel a GS. Pontosan ez a sokoldatúság teszi egyedivé a G 310 GS-t az 500 köbcentiméteres alatti szegmensben.


Tipikus GS dizájn
A BMW G 310 GS már első pillantásra igazi GS. Karakteres, magas első sárvédőjével, megnyerő sziluettjével és rövid, magas farával a BMW G 310 GS a nagy GS testvérmodell klasszikus elemeit vonultatja fel. Kompakt arányai és rövid tengelytávja, 19”-os első kereke és megnövelt rugóútja tipikus egyenes üléspozíciót eredményez, továbbá agilitást és fürgeséget szavatol.


Otthon érzi magát a világ útjain
A G 310 R-hez hasonlóan a G 310 GS-t is a világpiacra tervezték. Különböző minőségű üzemanyagoknak és emissziós követelményeknek, valamint helyi szabályoknak felel meg. Otthon érzi magát a világ útjain és a BMW márkától megszokott prémium-érzést hozza el az 500 köbcentiméter alatti kategóriába.
Innovatív egyhengeres motor a dinamikus motorozási élmény és a széles körű használhatóság érdekében


A BMW G 310 GS szíve a G 310 R-ből ismert 313 köbcentiméter hengerűrtartalmú, folyadékhűtéses, négyszelepes egyhengeres motor két felülfekvő vezérműtengellyel és
elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel. A 313 köbcentiméter hengerűrtartalom a 80 milliméteres furatátmérő és a 62,1 milliméteres lökethossz eredménye.

Az erőforrás különlegessége a hátrafelé megdöntött beépítés, az „open deck” építésmód szerint készített henger, valamint a 180 fokkal elforgatott hengerfej, ez utóbbinak köszönhetően a szívócső a motor menetirány szerinti elejére kerülhetett. Az egység 9500 fordulat/percnél leadott 25 kilowatt (34 lóerő) teljesítménye, valamint a 7500 fordulat/percnél ébredő 28 newtonméter forgatónyomatéka, illetve a motorkerékpár DIN szerint mindössze 169,5 kilogramm menetkész saját tömege jóvoltából az új BMW G
310 GS egy igazán dinamikus partner.

Tökéletesen megtervezett BMW GS ergonómia a pihentető és élvezetes motorozásért közúton és terepen egyaránt


Az új G 310 GS pihentető üléspozíciót szavatol, így gondtalan motorozási élményt biztosít közúton, továbbá az erdei túrákon és murvás utakon egyaránt. Amint az minden BMW motorkerékpárra jellemző, a kapcsolók és kezelőszervek egyszerűen és biztonságosan kezelhetőek. Kimagasló figyelmet fordítottak a könnyű és biztonságos kezelésre, figyelembe véve a legkülönfélébb motorosok anatómiáját.
Merev acél csőváz, fordított első teleszkópvilla és hosszú lengővilla a nagyfokú
stabilitás, a precíz irányíthatóság és a jó kezelhetőség érdekében


Felfüggesztés tekintetében az új G 310 GS hasonlít a G 310 R roadster-hez, így egy nagy torziós merevségű, robusztus térhálós acél csővázra épül, amelyre csavarozott hátsó
váznyúlványt szerelnek. Megfelelő merevsége kiváló alapot biztosít a nagyfokú stabilitásnak és a precíz irányíthatóságnak. A kerekek irányítását elöl masszív fordított teleszkópvilla, míg hátul egy alumínium lengővilla végzi, amelyhez közvetlenül rögzítik a rugóstagot.

Erőteljes fékrendszer, blokkolásgátló szériafelszerelésként és multifunkciós
műszeregység


A BMW Motorrad összes többi motorkerékpárjához hasonlóan az új G 310 GS szériafelszereltsége is tartalmazza a blokkolásgátlót (ABS). E típus esetében az erőteljes fékrendszert kétcsatornás ABS rendszerrel kombinálták, amely könnyed terepezés esetén kényelmesen, egyetlen gombnyomással kikapcsolgató. A G 310 GS műszeregysége egy nagyméretű, optimálisan leolvasható és számos különböző információt nyújtó folyadékkristályos kijelzővel rendelkezik.
Igazi BMW
A G 310 R-hez hasonlóan a G 310 GS is mindent képvisel, ami a BMW-re jellemző: progresszivitás, kiemelkedő minőség és természetesen hosszú távú motorozási élmény. Kiváló minőségű alkatrészek összessége teszik igazi mindenessé. A G 310 GS az 500
köbcentiméter alatti GS, amely világszerte megnyitja az utat a BMW Motorrad prémium világába.


Szöveg és kép: BMW Magyarország

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes