Benelli Leoncino

A Benelli Leoncino ötvözi a hagyományt, a mítoszt és a szenvedélyt mai stílusban, megfelelő innovációval és teljesítménnyel kiegészítve. Az olasz motorkerékpár gyár legendás modellje nagymértékben hozzájárult a márka történetéhez, és a modern kori utód ma is méltón képviseli nevét a motorkerékpárok világában.

A Leoncino utcai motor, elegáns, gyors és kompakt benyomást kelt, 17 „-os könnyűfém kerekeken gurul, és maximális élményt ígér az úton.

A gumiabroncs elől 120/70-ZR17, hátul 160/60-ZR17 méretű, ami garantálja a stabilitást és a megfelelő teljesítmény átvitelt az aszfaltra. A fordított 45 mm-es első villához négy dugattyús féknyergek kapcsolódnak 320 mm-es féktárcsákkal. A hátsó lengőkar mozgását egy központi rugóstag csillapítja. A hátsó kerék fékezését 260 mm-es tárcsafékre bízták egy dugattyús féknyereggel.
A Leoncino kéthengeres, négyütemű motorja, folyadékhűtéses, az 500 köbcentis erőforrás, teljesítménye 48 lóerő (35 kW) 8500-as fordulatszámon, maximális 46 Nm-es nyomatékát 6000-es fordulatnál szolgáltatja.

Az elektronikus befecskendezéssel szerelt, dupla vezérműtengelyes, hengerenkénti négy szelepes blokk hidraulikus tengelykapcsolón keresztül a hat sebességes váltónak adja át a hajtást. Az erőforrást acélból készült rács szerkezetű vázba rögzítették, ami biztosítja a maximális merevséget és menetstabilitást.
A CentroStile Benelli Design tökéletesen illeszkedik a motorkerékpár formájához, harmonikus vonalakon keresztül idézi meg a Benelli híresen tiszta kontúrjait. Az első
sárvédőn büszkén feszít Pesaro oroszlánja, az üzemanyagtartály és ülés vonala tovább hangsúlyozza a Leoncino egyediségét.

ABS, digitális műszerek és LED-es projektor fényszóró emeli a minőség érzetet. A Leoncino egy autentikus és tiszta tervezési koncepció eredménye, amely újra felfedezi a Benelli eredeti stílusát, mindezt a kor követelményeinek megfelelő megjelenés mellett. Egy motor, ami sportos és izgalmas élményt nyújt, eredeti köntösben. A Leoncino vörös, ezüst, barna és fekete színben kapható.
A Leoncino másik változata a Trail 19-es első kerekén 110/80-R19-es gumi, míg 17-es hátsó abroncsán 150 / 70- R17 méretű abroncs feszül.

Mindez a stabilitás és az élvezet maximális garanciáját feltételezi minden terepen. A felfüggesztések állíthatóak, az első fordított villa 50 mm-es átmérőjű szárakat kapott, hátul megerősített monoshock rugózás gondoskodik az úttartásról. A fékrendszerhez, az első 320 mm átmérőjű dupla tárcsafékhez két dugattyús főfékhenger csatlakozik. A hátsó 260 mm átmérőjű tárcsafékhez egyetlen dugattyúval szerelt munkahenger tartozik, természetesen ABS rendszerrel kiegészítve.

Szöveg: Buny

Kép: Benelli

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes