A Mandello-i márka találkozón idén megjelentek száma az elmúlt évivel azonos volt, így elmondható a Moto Guzzi megerősítette európai jelenlétét a motorkerékpár piacon. Három nap, ami a barátságról, az utazásról, a kalandról, a tesztelésről és a motorok szeretetéről szólt.
Mandello del Lario, 2019. szeptember 6-8., 30 ezer résztvevő érkezett Európa országaiból, hogy ünnepeljenek egy klasszikus márkát, egy olyan rendezvényen, ami a márkahívőknek mára abszolút kötelezővé vált.
Mint mindig, a Mandello-i rendezvény csúcspontja szombat volt, az „Út a Mandello-ba” konvoj megérkezésével vette kezdetét a találkozó. Több száz Moto Guzzi Milánóból indulva érkezett a legendás piros kapu elé a Via Parodi-n, a Moto Guzzi bejáratához. A 2019-es rendezvény főszereplője a Moto Guzzi V85 TT volt, az idén bemutatott motor, a márka bestsellere ebben a szezonban.
A V7 III volt a tesztek főszereplője, mivel 2019-ben a Moto Guzzi Fast Endurance néven futó márka versenye, és a trófeáért zajló küzdelem elengedhetetlen részese a megfelelő kialakítású, könnyű, 750-es motor. A versenyen részt vevő motorok sok látogató érdeklődését felkeltették, a versenyzők és csapatok Mandello-ban mutatkoztak be, mielőtt október 13-án Misanóban sor kerül a döntő versenyre. A Virgin Radio-val kialakított együttműködésnek köszönhetően a központban felállított Moto Guzzi Village volt a fesztivál motorja.
Különleges vendégeket fogadott DJ Ringo a színpadon, versenyekről, utazásokról és kalandokról beszélgettek. A teszt utakon 400 motoros számára vált lehetővé a Moto Guzzi család összes modelljének kipróbálása a Comói-tavat körülvevő csodálatos utakon. A Moto Guzzi Múzeumban több mint 150 történelmi modellt lehetett megtekinteni az 50-es évek versenygépeitől, a legendás 8-hengeres 500-ason keresztül a szélcsatornáig és a szerelő szalagok péntektől a látogatók rendelkezésére álltak. A Mandello-ban található Moto Guzzi gyár megerősítette pozícióját a motorkerékpárok történetében, és a világ egyik leghíresebb helyévé vált.
1921 óta, a Moto Guzzit itt gyártják, egy hely, amely végig kísérte az olasz ipari fejlődést és a sas emblémás márka megerősödését. Olyan legendás modellek, mint a Falcone, a Galletto, a V7, a Le Mans és az Imola gördültek ki innen, egészen a modern, technológiailag fejlett V7 III, V9, V85 TT és California modellekig. A Moto Guzzi verseny részlege uralta dicsőséges évek 15 bajnoki címet hoztak, nyolcat versenyzőknek és hetet a gyártónak.
Szöveg: Buny
Kép: Moto Guzzi