CFMOTO 700CL-X

A 700CL-X megjelenése az egyszerűség és a modern technológia keveredése, a retro stílus újra értelmezéséhez. Természetesen sok olyan elem maradt, ami a múltat idézi, mint a kerek fényszóró, a kerek visszapillantó tükrök, a nyitott váz részek vagy a keskeny üzemanyag-tartály. Ezzel szemben a belbecs a legmodernebb technikát vonultatja fel.

Az újdonság tulajdonosa a különféle stílusokat képviselő motorosok közül sem lóg ki a sorból, legyenek a baráti körben Cafe Racerek vagy Scramblerek.

CFMOTO 700CL-X


Mindez nem meglepő, hiszen régi időket idéz a kerek LED-es, krómozott fényszóró és fordulatszámmérő, a rácsos váz, vagy a régi stílusú bőr ülés a hátsó lámpával. A gravírozott ” X” logó jól látható, amely azt üzeni, hogy a CFMOTO motorkerékpárok új korszaka kezdődik ezzel a modellel.

CFMOTO 700CL-X

A modern technologia azért tetten érhető a műszerfalon, amiben a kerek műszerek mellett LCD kijelző tájékoztat az üzemanyag fogyasztásról vagy az okostelefon érkező telefonhívásokról, valamint USB töltőcsatlakozóval került ülés alá. Az új 692 köbcentis, iker hengeres, vízhűtéses erőforrása 55 kW (74,8 lóerő) teljesítményt ad le, a legnagyobb forgatónyomaték értéke 67Nm.

CFMOTO 700CL-X

A hengerekben kovácsolt dugattyúk mozognak, elektronikus fojtószelep szabályozza a gáz áramlást az optimalizált szívó rendszeren keresztül, és csúszó kuplung adja át a nyomatékot a váltónak.

CFMOTO 700CL-X

A motorvezérlő egységbe meghibásodás esetére programoztak egy „Limp Home“ üzemmódot, amivel korlátozott sebességgel lehet halafni. Biztonsági szempontból fontos a dőlés érzékelő, ami bizonyso szög elérése után leállítja a motort.

CFMOTO 700CL-X

Egy gombnyomással a jármű sebesség tartó automatikája bekapcsolható, hogy a hosszú utak során pihentetni lehessen a jobb kezet. A 183 kg száraz tömegű motor ülésmagassága 800 mm. Az első keréken 110/80 R 18-as, a hátsón 180/55 R 17-es abroncsok feszülnek, az első teleszkópok nyomó fokozata állítható, a hátsó központi rugózás is egyénre és útviszonyra szabható.

CFMOTO 700CL-X

Az első radiálisan elhelyezett féknyergek 320 mm-es féktrcsán, hátul 260 mm-esen keresztül lassítható a jármű. A karbantartás könnyítése is szempont volt a motor tervezésekor. Egy műanyag panel eltávolításával a légszűrő könnyen cserélhető, az olaj leeresztés és az utántöltés otthon is könnyen elvégezhető a kialakítás egyszerűsége miatt.

CFMOTO 700CL-X

A CFMOTO három verziót készített azonos alapokra. A HERITGA, ADVENTURE és SPORT saját stílussal, különféle fényezéssel és egyedi alkatrészekkel kíván megfelelni az erre fogékony közönségnek. Most már bárki létrehozhatja belőlük, saját egyedi motorját.

Szöveg: Buny

Kép: CFMOTO

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes