Moto Guzzi V7 – 2021

Az új V7 gyorsabb, kényelmesebb, jobban felszerelt és rendelkezik az összes olyan karakter jeggyel, amivel minden Moto Guzzi. Több mint ötven évvel az első modell bemutatása után a gyár büszkén mutatja be a V7 legújabb verzióját. Az olasz motorkerékpárok világszerte kiemelkedő szimbólumának történetében egy új és fontos fejlődési szakaszba lépett ez a legendás típus.

A megújulás annyira mélyreható, hogy a római számok progresszív számozása, amely a modell 2007-es ismételt piacra kerülése óta jellemzi a különféle fejlesztéseket, eltűnt.

Moto Guzzi V7 Special


De a karakter és a hitelesség sértetlen marad, mivel ezek az értékek idővel fennmaradnak, és beépülnek minden Moto Guzzi modellbe. Két változat érhető el a következő évtől, az egyik az erős és minimalista stílusú V7 Stone, a másik a klasszikus és elegáns vonalakkal rendelkező V7 Special. Egy új erőforrás debütál az új V7-ben, amely közeli leszármazottja annak a blokknak, ami a V85 TT-t is hajtja. Ez a legújabb és legmodernebb hajtás Mandellóban, amely jobb teljesítményt és nagyobb nyomatékot garantál a maximális vezetési élmény, szórakozás és megbízhatóság érdekében. Az új motor 25% -kal nagyobb a maximális teljesítményre képes, az eddigi 52 LE-ből, amit 6200-as fordulatszámnál teljesített, a jelenlegi 65 LE-re nőtt 6800-as fordulatszámon forgatva.

Moto Guzzi V7 Stone

A maximális nyomaték szintén jelentősen megnőtt, 60 Nm-ről (4250-es fordulatszámon) 73 Nm-re (5000 fordulat / perc). Az sem elhanyagolható adat, hogy a nyomaték több mint 80% -a már 3000 fordulat/perc fordulatszámtól elérhető. Az előző verzióhoz képest a külcsín is változott, a nagyobb méretekkel rendelkező motor esztétikai hatásától, a kipufogócsöveken át, a nagyobb kardántengely és a szélesebb hátsó kerék méret miatt is indokolt volt egy robusztusabb Kayaba lengéscsillapító beépítése. A stílusos oldalsó panelek újak, csakúgy, mint a rövidebb hátsó sárvédő, ezek az új kipufogórendszerrel együtt csábítóbb megjelenést kölcsönöznek az új „nyolc és fél” -nek. Sok új funkciót vezettek be a stabilitás és a kényelem javítása érdekében, változatlanul hagyva a Moto Guzzi közmondásosan jó kezelhetőségét.

Moto Guzzi V7 Special

A váz acél elemekkel erősödött, míg az új, nagyobb csillapító mozgású lengéscsillapítók és az új nyereg nagyobb kényelmet biztosít. Ugyanezt a célt szem előtt tartva vadonatúj a lábtartó. A Moto Guzzi V7 Stone új fényszórója nappali menetfénnyel emeli ki a Moto Guzzi jelképét a repülő sas formában. Az új műszercsoport tökéletesen illeszkedik egy minimalista motorkerékpár megjelenéséhez, teljesen digitális egyetlen , kör alakú számlapra ráfért mindaz az információ, ami egy ilyen motor vezetőjét érdekelheti. Az alumínium keréktárcsák sportos stílusúak a Stone verzión, a hátsó felni szélesebb, ezért 150/70 méretű gumiabronccsal szerelik. A V7 Special elegáns, két műszerből álló (sebességmérő és fordulatszámmérő) kijelzővel tájékoztat, és ultra klasszikus küllős kerekeken gördül.

Moto Guzzi V7 Stone

A V7 csökkentett teljesítménnyel rendelkező változatban is elérhető lesz, összhangban az olasz A2 vezetői engedély korlátozásával, ami ideális az új belépő „Guzzisták“ számára. Alapfelszereltségként állítható MGCT kipörgésgátlóval (kikapcsolható) rendelkezik mindkét modell. A V7 Stone három színben kapható: Nero Ruvido (fekete), Azzurro Ghiaccio (kék) és Arancione Rame (narancs). A V7 Special színváltozatai, az eredeti modell klasszikus és elegáns szellemiségéhez igazodva Blu Formale (kék) és Grigio Casual (szürke) árnyalatban elérhetőek. 

Szöveg: Buny

Kép: Moto Guzzi

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes