Ducati Multistrada V4 Pikes Peak – 2022

A Multistrada V4 Pikes Peak a Multistrada V4 kiváló alapjain egy Granturismo motor teljesítményét, simaságát és megbízhatóságát, valamint a kis tömegét, a könnyű kezelhetőségét, a vezető és utasa kényelmét, valamint a legmodernebb elektronikát nyújtja a tulajdonosának. Erről a szilárd alapról indulva, jelentős változásokat eszközöltek az új V4 Pikes Peak fejlesztése során, a futómű felépítése, az első osztályú ergonómia, az elektronikus vezérlés és számos olyan speciális alkatrész tekintetében, amelyek a Multistrada V4-hez képest lényegesen sportosabb felhasználást biztosítanak ennek a motornak.

A Ducati ismét azt ígéri, hogy a motorosok olyan köre fogja értékelni újdonságát, akik a kaland motoroknál is a tiszta teljesítmény leadására vágynak. A Multistrada V4 különleges kiadása két karizmatikus elemmel különbözik az alap modelltől, ezek esztétikai és funkcionális szempontból különböztetik meg a Pikes Peak változatot, ez a 17 colos első kerék és az egyoldalas lengőkar.

Ducati Multistrada V4 Pikes Peak – 2022


A verseny karakterét a különleges „Pikes Peak” fényezés hangsúlyozza, mely színben és grafikában is a Desmosedici GP ’21-re hajaz. A rajtszám mezők az üzemanyagtartály két oldalán segítik a versenyzés világával való szoros kapcsolat megjelenítését. Az új Multistrada V4 Pikes Peak sportos irányultságának további jegyei, a titánból és karbonból (utcai) készült Akrapovič hangtompító mellett számos szénszálas alkatrész. További feltűnő esztétikai elemek között találjuk az alacsony szélvédőt, az arany eloxált Öhlins villákat, a fekete-piros kéttónusú ülést V4-es logóval és a Ducati Corse emblémát az első idom „csőrén”. A váz része az új Multistrada V4 Pikes Peak megkülönböztető jegyeinek, amit a 17 hüvelykes első kerék köré fejlesztettek, így nagy pontosságot és reakciókészséget garantál a motor menet közben.

Ducati Multistrada V4 Pikes Peak – 2022

Az új modellt sportos közúti abroncsokkal, elöl 120/70, hátul 190 / 55-17 szerelték fel, és Marchesini kovácsolt alumínium felniken feszülnek, amelyek 2,7 kg-mal könnyebbek, mint a Multistrada V4 S modellen. Ez javítja a menetdinamikát és a Multistrada V4 S-hez képest a teljes tömeg 4 kg-mal kevesebb. Ezenkívül az Öhlins Smart EC 2.0 futómű még sportos vezetési stílus mellett is ragyogó teljesítményt garantál az „Event Based” mód használatának köszönhetően, ahogyan azt a Panigale V4 S és a Streetfighter V4 S esetében másr tapasztalhatták a Ducati rajongók. Ebben az üzemmódban a beállítások automatikusan a felhasználó vezetési stílusához igazodnak. Az alumínium monocoque váz újratervezése során más kormányfej-szöget értek el (25,75° a Multistrada V4 24,5°-ához képest).

Ducati Multistrada V4 Pikes Peak – 2022

Ezen túlmenően a váz nyomtáv és tengelytáv geometriáját úgy optimalizálták, hogy megfeleljen a gép új felhasználási követelményeinek. A Ducati csúcskategóriás fékrendszert szerel az új V4 Pikes Peakre. Elöl 330 mm-es tárcsák és Brembo Stylema monoblokkos féknyergek vannak, amelyek közvetlenül a Panigale V4-től származnak. Hátul viszont a Multistrada V4 és V4 S fékrendszere segíti a lassulást. A hátsó kereket egyetlen 265 mm-es tárcsa lassítja Brembo féknyereggel. Az új Multistrada V4 Pikes Peak különleges ergonómiája is jellemző, maximális irányítást és nagyobb dőlésszöget tesz lehetővé.

Ducati Multistrada V4 Pikes Peak – 2022

A Multistrada V4-hez képest az üléspozíciót teljesen áttervezték: a lábtartók magasabbak és a dőlésszög növelése érdekében hátrafelé tolták őket, míg a kormány alacsonyabb és keskenyebb, valamint íveltek a kormányvégek. A végeredmény az, hogy a vezető sportosabb testtartást tud felvenni vezetés közben, ugyanakkor megmaradt a kiváló kényelmi szint. Az új Ducati Multistrada V4 Pikes Peak erőforrása kategóriája legerősebb motorja, a nagyra értékelt V4 Granturismo, amely 170 LE-t és 125 Nm maximális nyomatékot ad le 8750-es fordulatszámon. Ez a motor kifejezetten a Ducati Multistrada V4 család számára készül, rendkívül könnyű és kompakt, mindössze 66,7 kg. Ezek a jellemzők lehetővé tették a Ducati mérnökeinek, hogy tökéletes egyensúlyt és tömegközpontosítást érjenek el.

Ducati Multistrada V4 Pikes Peak – 2022

Az 1160 cm³ lökettérfogatával a V4 Granturismo csúcskategóriás teljesítményt és nyomatékot garantál. Ezenkívül sokoldalú és a megbízhatóság tekintetében is referencia, rekordhosszú karbantartási intervallumával, 60 000 km-enkénti szelephézag ellenőrzéssel biztosított a ritkább szervíz látogatás. A motor néhány újítást is kapott, ilyen a Riding Mode Race, amely először érhető el multistradában. A Race opciónál sportosabb a beállítás, ilyenkor később avatkozik be a fordulatszám szabályozás, mint a normál Multistrada V4-nél. A gyorsváltó rendkívül agresszív visszakapcsolást tesz lehetővé, valamint közvetlenebb gázreakciót ad.

Ducati Multistrada V4 Pikes Peak – 2022

A Multistrada V4 Pikes Peak a Multistrada V4 S magasan fejlett elektronikai csomagjának legújabb generációját kapta, amely többek között a standard radartechnológiát tartalmazza elöl és hátul is, amely adaptív sebességtartó automatikt (ACC) és holttér figyelő funkciót is magában foglal (BSD). A 6,5 hüvelykes TFT-kijelző az alapkivitelhez tartozik, lehetővé teszi navigáció megjelenítését a Ducati Connect rendszernek köszönhetően, az okostelefon tükrözésén keresztül. A Riding Mode Race bevezetése mellett a Ducati Wheelie Control még jobb reakcióképességet és precízebb irányítást kínál a sportos vezetési stílusokhoz.

Ducati Multistrada V4 Pikes Peak – 2022

A kanyarABS-t is úgy konfigurálták, hogy biztonságosan és hatékonyan reagáljon minden vezetési helyzetben. A Multistrada V4 Pikes Peak technológiailag fejlett motorkerékpár mindenki számára, aki szereti a sportos vezetés izgalmát, különösen kanyargós hegyi szakaszokon vagy a versenypálya piros-fehér szegélyei között.

Szöveg: Buny

Kép: Ducati

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes