Kymco újdonságok 2022-re

A zászlóshajónak szánt AK 550 GT modell mellett számos frissítés is napvilágot látott az idei Kymco modelleknél. A kisebb robogóktól, a népszerű 125-ös kategórián keresztül a 400-as középkategóriásig számos újdonság található a palettán.Van ahol csak néhány újítást találunk, de radikálisabb átalakításoktól sem riadtak vissza a tajvaniak.

A Dink család több mint 20 éve jelen van, és az első Kymco kétkerekűek között debütált Olaszországban. A Dink X 125 egy kompakt GT robogó, amely a világ nagyvárosainak forgalmának áthidalására alkalmas, 13″-os kerekekkel, szép profilú tárcsafékekkel és alapfelszereltségként beépített ABS-szel.

Kymco Dink


A 125 köbcentis, léghűtéses, négyütemű befecskendezős motor 8,5 kW (11,5 LE) teljesítménnyel repíti utasát, igen kedvező üzemanyag-fogyasztási értékkel. A széles és alacsony nyereg minden vezetőnek megfelel, az ülés alatti rekeszben két sisak is elfér. Maximális praktikuma a mindennapi használatban jön igazán jól, ilyen például a kormány közepén mágneses csappantyúval védett USB-aljzat, valamint a Kymco Noodoe rendszer, amely képes a navigáció megjelenítésére a digitális műszerfalon.

Kymco X400S


A 2023-as modellévre készülve az Xciting 400 S is bemutatkozott, ez talán a sorozat legfelszereltebb modellje. Megváltoztatták az első rész idomait, hozzányúltak a műszerfalhoz. Megtartották a szuper sport GT funkciót, amit a 400 G5 SC típusjelű blokk garantál. A legerősebb Kymco egyhengeres közel 34 LE-vel és gazdag alapfelszereltséggel várja a vásárlókat. A megállásról első dupla tárcsafék, a biztonságról TCS kipörgésgátló és az ebben a kategóriában elengedhetetlen Kymco Noodoe navigációs rendszer a biztos célba érésről gondoskodik.

Kymco X400S


Az Agility S 125 és 200 modellek a Kymco legsikeresebb járművei. A nagy kerekű Agility évek óta szilárdan ott van Olaszország legkelendőbb robogóinak TOP 10-es mezőnyében. 2006-ban a tajvani cég már megmutatta, hogy lehet kiváló minőségű „belépő szintű” robogót is készíteni. Most pedig 16 év után érkezik egy sportosabb és teljesen megújult változat. Az új Kymco Agility Plus S megőrizte mindazokat az előnyöket, amelyek az Agilityt olyan híressé és felhasználóbaráttá tették: jól kidolgozott kezelőszervek, kényelem és alacsony üzemeltetési költségek, de mindenekelőtt alacsony ülés és nagy mozgékonyság.

Kymco Dink

Az első 16 hüvelykes és a 14 hüvelykes hátsó kerék méret különbségének köszönhetően az első Agility Plus-ban már megszületett az érzés, ami a legtöbb nagy kerekű robogót jellemzi. A stílus teljesen új, ismét az olasz tervezésnek köszönhetően, továbbra is őrzi az újdonság a jellegzetes vonásokat, a sima és festetlen műanyagok keverékét. A fényszóró teljesen új, a lábvédőn jól elhelyezett LED lámpákkal. Az egész lábvédő keskeny maradt, de jól formázott és jobban véd, az új oldal kialakításnak köszönhetően, ami eltereli a szelet a vezetőről. A nyereg nagyon kényelmes, bőven van hely két személy számára, és csak 78 cm-re van a talajtól.

Kymco Dink

A hátsó rész is nagyon érdekes, egy jól kidolgozott és jól látható lámpatesttel. A műszerfal prémium robogóra jellemző, modern LCD kijelzője két kör alakú műszerből áll, amelyek minden külső fényviszonyok között jól láthatóak, és a figyelmeztető jelzések a műszerfal felső részében kaptak helyet, hogy vezetés közben könnyen észrevehetőek legyenek. A nyereg alatti rekesz még tágasabb és rendezettebb a két eltávolítható elválasztó panel bevezetésének köszönhetően, valamint töltőaljzattal is rendelkezik, míg a lábvédő vezető felőli részén egy második USB-aljzatot alakítottak ki.

Kymco Dink

A motor Euro 5-ös normáknak megfelelő, egyhengeres, négyütemű, léghűtéses befecskendezéses erőforrás. Teljesítmény és fogyasztás szempontjából optimalizáltak az elődhöz képest, így a teljesítménye a 125-ös motornál csaknem 2 LE-vel több, eléri a 10,4 LE-t. A futómű, a rugózás és a kétcsatornás ABS-rendszerrel ellátott duplatárcsa-fékrendszer szintén változatlan maradt a 125-ösön. A 16”-os és 14-es felnik új, osztott küllős, exkluzív kialakítást kaptak.

Kymco Agility 350

Az Agility Plus S termékcsalád három modellből áll: 50, 125 és 200. Az Agility + 350 is megújult, 321 köbcentis, 4 szelepes Super G5 SC motorral hajtják meg 2022-től.

Szöveg: Buny

Kép: Kymco

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes