Új modellek a Harley-Davidson kínálatában

A Harley-Davidson leplezte három 2024-es Nagy Amerikai Túramotor modelljét. Az új Street Glide és Road Glide elképesztő vizuális megjelenéssel, prémium kényelemi kiegészítőkkel és modern infotainment technológiával rendelkeznek, amelyek újraértelmezik a Harley-Davidson Nagy Amerikai Túramotor élményét.

Az új Street Glide és Road Glide modellek, amelyekben az új Milwaukee-Eight 117 motorblokk dübörög, erőteljesebbek, kényelmesebbek és könnyebbek, mint valaha. A legmodernebb technológiával szerelték fel őket, ideértve az új infotainment rendszert is, mindezt egy drámaian új formatervezéssel karöltve.

Harley-Davidson 2024


A Custom Vehicle Operations (CVO) 25. évfordulóját megünneplő új CVO Road Glide ST kiemelkedik a hot rod bagger teljesítményével, köszönhetően az erőteljes új Milwaukee-Eight 121 HO (High-Output) blokknak és az extrém alacsony áttételezésű váltóműnek, amelyek együttesen olyan gyorsulást és középtartományú tolóerőt eredményeznek, amire a dinamikus, sportos motorosok vágynak. Az új CVO Pan America is napvilágot látott, mint az első kaland-túramotor, a CVO modellcsalád szegmensben, amely bármilyen akadály legyőzésére készen áll, amiben a gazdag, prémium alapfelszereltség segíti, mindezt exkluzív fényezéssel kiegészítve.  Minden 2024-es modell tervezett érkezése a hivatalos Harley-Davidson márkakereskedésekbe márciusig várható.
„Ezek az izgalmas modellek egy új korszakot képviselnek a Harley-Davidson
számára, amelyek a következő szintre emelik a motorok teljesítményét és technológiáját, valamint azok kényelmét és stílusát.” – mondta Jochen Zeitz, a Harley-Davidson elnöke és vezérigazgatója.

Harley-Davidson 2024

„Kétségtelenül ezek a legcsábítóbb túramotorok, amelyeket valaha kínált a Harley-Davidson.”
A 2024-es Street Glide
és Road Glide erőteljesebbek, könnyebbek és dinamikusabbak elődjeiknél, míg az új formatervezési elemek pedig összetéveszthetetlen, dinamikus dizájnt teremtenek az első sárvédőktől az oldaldobozokig. Mindkét modell modern és letisztult fejidommal rendelkezik, miközben megtartja a Harley-Davidson eredeti DNS-ét, ami által azonnal felismerhetővé teszi őket. A továbbfejlesztett Milwaukee-Eight 117 V-Twin motorblokk új hűtőrendszert kapott, amely tovább optimalizálja a vezető hőkomfortját, és növeli a teljesítményt a hatékonyabb szívó- és kipufogórendszer áramlás révén. A választható Vezetői Üzemmódok – Utcai, Sport, Eső és Egyedi – elektronikusan módosítják a motorkerékpár teljesítményjellemzőit. Az infotainment technológiát a Skyline OS vezérli, és egy 12,3 hüvelykes TFT színes érintőképernyőn jelenik meg, amely kiváltja az összes analóg műszert és a legtöbb kapcsolót.

Harley-Davidson 2024

Az új, 200 wattos sztereó erősítő pedig egy pár, a burkolaton elhelyezett hangszórót táplál, a még tisztább hangzásért. A javított aerodinamika növeli a vezető kényelmét és átlagosan 60 százalékkal csökkenti a sisak rázkódását, nagy sebességnél. A hátsó lengéscsillapító útja 8 centiméterrel nőtt. Az átalakított egyrészes ülések és párnázási anyagok szignifikáns komfortnövekedést kínálnak a legtöbb vezető számára, a hosszútávú túrák során.
A CVO Road Glide ST, a Harley-Davidson
által valaha gyártott leggyorsabb, legerősebb és legkifinomultabb teljesítményű bagger, rendkívüli komponensekkel, amelyek a legmagasabb szintet képviselik a különleges motorosok számára. A mély solo ülés és a moto kormány, hatcolos kiemelővel agresszív, függőleges helyzetbe helyezi a motorost, így erősítve a hamisítatlan West Coast stílust és a stabilabb kezelhetőséget. Két prémium fényezési opció érhető el: Golden White Pearl vagy Raven Metallic.

Harley-Davidson 2024

A fejidom oldalain és a benzintartályon elhelyezett Screamin’ Eagle grafika, a MotoAmerica Mission King of the Baggers sorozatban versenyző Screamin’ Eagle Harley-Davidson gyári motorok inspirációját követi. A CVO 25. évfordulós logó, a gyári customizáció mérföldkövét ünnepli. A Milwaukee-Eight 121 High Output V-Twin motor kizárólag a CVO Road Glide ST modellben dübörög, mindezt úgy finomhangolva, hogy 127 lóerőt (94 kW) és 193 Nm (145 lb. ft.) forgatónyomatékot produkáljon – ez a legtöbb lóerő és forgatónyomaték, amit valaha gyárilag Harley-Davidson motorba építettek. Alacsonyabb végáttételt választottak a mérnökök, hogy minden sebességi fokozatban javítsák a gyorsulási teljesítményt. Az alternatív anyaghasználat 363 kg-ra csökkentette a motor száraz tömegét. A kipufogók könnyű titán borítást és kovácsolt szénszálas végződéseket kapnak; a kovácsolt szénszálas kompozitot használják az első sárvédő, az ülésfedő burkolat és a tank konzol gyártásához; az olajpumpa súly csökkentett kompozitból készül; a keréktervezés és a hullámos első féktárcsák optimális kialakítása miatt a lengő tömeget sikerült minimalizálni.

Harley-Davidson 2024

A teljesen állítható első és hátsó futómű magában foglalja a SHOWA hátsó lengéscsillapítókat külső tartállyal, valamint fordított 47 mm-es SHOWA 1×1 teleszkópokat. A prémium Brembo fékrendszer kiváló fékérzetet és teljesítményt nyújt, ezáltal növelve a vezető bizalmát erőteljes fékezéskor is. A választható Vezetői Üzemmódok – Utcai, Sport, Eső, Versenypálya, Versenypálya Plusz és többféle Egyedi beállítások – elektronikusan módosítják a motorkerékpár teljesítményjellemzőit. Az infotainment technológiáért a Skyline OS rendszer felelős. Egy 12,3 hüvelykes színes érintőképernyő váltja fel az összes analóg műszert és a legtöbb kapcsolót. A prémium hangélményről pedig egy 500 wattos erősítő felel és a Harley-Davidson Audio Rockford Fosgate Stage II 6.5 hüvelykes hangszórói, amelyek a fejidomban kerültek beépítésre.
A Pan America 1250 Special összes alapvető jellemzője megmaradt; az erőteljes Revolution Max 1250 motorblokk, a félig aktív első és hátsó felfüggesztés, az érintőképernyős kijelző, a választható vezetési módok és a Daymaker adaptív fényszóró technológia, amik a világ Kaland-Túramotorosai igényei alapján kerültek kifejlesztésre.

Harley-Davidson 2024

A CVO Pan America modellt számos kiegészítővel látták el a túra élményének fokozása érdekében, ideértve az Adaptív magasságú felfüggesztést, a tartós alumínium tető- és oldalsó dobozokat, Screamin’ Eagle gyorsváltót, a tömlő nélküli fűzött kerekeket, segédfényszóróval ellátott Daymaker LED-es kiegészítő világítást, alumínium védőlemezt. Az előbb felsorolt exkluzív felszerelések a legmagasabb minőséget nyújtják azoknak a kalandmotorosoknak, akik a tökéletességre és még annál is többre törekednek.
2023-ban a
CVO Street Glide és a CVO Road Glide modellek, új merész tervezési irányvonalat mutattak be a Harley-Davidson Nagy Amerikai Túramotorok családjában, köszönhetően a Milwaukee-Eight VVT 121 hajtáslánc kivételes teljesítményének, valamint a korszerű futóműnek és az exkluzív Skyline OS által működtetett infotainment technológiának. Mindkét modell megtartja ezeket a jellemzőket, miközben izgalmas új 2024-es szín opciókkal bővülnek.

Szöveg és kép: harley-budapest.hu

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes