A Vespa meghódítja Kína szívét

Az új Vespa Primavera 150 és Vespa Sprint 150 nagyszerű eseményen debütáltak a kínai piacon Sanghajban. A Shangsheng-Xinsuóban (a Columbia Circle), a kínaiak új kulturális központpontjában tartott rendezvényén az érdeklődők részesei lehettek a város, a kultúra, a külcsín, az olasz stílus és a divat fúziójának.

 Az esten részt vettek az ázsiai világ és intézmények sztárjai, köztük Olaszország sanghaji főkonzulja, Tiziana D’Angelo.

A Vespa meghódítja Kína szívét


A sanghaji este megerősítette, hogy a Vespa egy autentikusan globális márka, és egyre népszerűbb szerte a világon. A Vespa birtoklása mindig is stílusválasztás volt, túlmutat a divaton és a trendeken, a tulajdonos személyiségének megjelenítése. Az új Vespa modellek mellett bemutatásra került a vadonatúj Vespa DEC ruházati kollekció is. A Piaggio gyár és múzeum által ihletett új kollekció a Vespa márka képviselete az életmód világában, kiemelve az olasz stílus legfinomabb részleteit.

A Vespa meghódítja Kína szívét

A Vespa mindig is globális márka volt, amely kontinensek és különböző kultúrák nemzedékeit egyesíti, és 1946-tól napjainkig több mint 19 millió eladott példányával világszerte az olasz stílus és technológia rendkívüli nagykövete. . Az új Vespa Primavera és a Sprint a nagyvárosi lét lelkét képviselik. Az új Vespa modellek új anyagokat és a részletek gondos kidolgozását mutatják be, hogy tovább javítsák a minőséget.

A Vespa meghódítja Kína szívét

A kormányon és a lábvédő hátlapján lévő alkatrészek mind újak, az ülés pedig az új huzatnak köszönhetően javult. Az új műszerfal és a teljes LED-es világítás ismét bizonyítja a Vespa vitathatatlan technológiai vezető szerepét ebben a szegmensben.

Szöveg: Buny

Kép: Vespa

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes