Kawasaki KLX230R S

A KLX230R S megfelel azoknak a motorosoknak, akik egy szórakoztató terepezésre vágynak, és bárhová képes elvinni őket. A 2020-as bemutatása óta a modell népszerűvé vált, az akkor bemutatott verzió nagy részét megőrizte. A frissített 2025 S változat a kulcsos gyújtás kapcsolót kapott a biztonság érdekében, és nagyobb, 7,6 literes üzemanyagtartályt a hosszabb off-road élvezet kihasználása érdekében.

A továbbfejlesztett ülésváz alacsonyabb és kényelmesebb ülést is raktak rá, valamint a frissített, agresszív KX ihlette stílussal a Kawasaki off-road modelljeire hasonlít.

Kawasaki KLX230R S


Az újratervezett hátsó segédváz alacsonyabb vonalat követ, és bár az ülésmagasság alacsonyabb, az első és a hátsó kerék mozgása ugyanaz maradt, mint az előző modellnél, míg a vastagabb üléspárnázás nagyobb vezetési kényelmet biztosít. A vastagabb, 80 mm-es ülés (+6 mm) növeli az utazási kényelmet új formája pedig az előző modellnél szélesebb ülőfelületet kínál. A népszerű elektromos önindítós, hatfokozatú váltóval szerelt, 233 cm3-es egyhengeres motorhoz egy kiegyensúlyozó tengellyel egészült ki. Új ECU beállítás, valamint keskenyebb szívónyílás és kisebb szívószelep (ø37 mm >> ø33 mm) került a hengerfejbe, ami elősegíti a könnyű használatot, alacsony és közepes fordulatszám tartományban.

Kawasaki KLX230R S

A Kawasaki tesztvezetői visszajelzései alapján finomhangoltak a futóművön az ideális motor-váz egyensúly megőrzése érdekében. Az S modell alacsonyabb ülésmagassága (875 mm), valamint a hosszú felfüggesztése (elöl 250 mm és hátul 217 mm) 270 mm-es hasmagassággal örömtelivé válik a terepezés. Az ideálisan illeszkedő első és hátsó kerékméretek (21”/18”) a KLX230R S kezelhetőségét biztosítják számos felületen, és a meredekebb villa dőlésszög (26,5° >> 25,4°) hozzájárul a könnyű kezelhetőséghez. Végül a rövid, 1375 mm-es tengelytáv hozzájárul a könnyű, manőverező irányításhoz. A hátsó Uni Trak felfüggesztés beállításai az ültetés mellett kiváló ütéselnyelést garantálnak. A használt rugók és lengéscsillapítási beállítások keményebbek, mint a KLX230 modellé, valamint az első és a hátsó kerekek peremütközőkkel rendelkeznek, amelyek lehetővé teszik az alacsonyabb abroncsnyomás használatát.

Kawasaki KLX230R S

Az ergonómiához tartozik még a 25 mm-rel előrébb helyezett kormány, hogy illeszkedjen az alacsonyabb ülésmagassághoz, és kiváló irányítást biztosítson a motoros számára. Ezenkívül a lábtartók 9 mm-rel hátrébb kerültek, hogy ideálissá tegyék a vezetési pozíciót. Stílusát tekintve pedig a KLX230R S frissített üzemanyagtartálya, burkolatai és oldalsó borításai nagyon hasonlítanak a legújabb KX450-re és KX250-re az erős családi érzés érdekében. 2025-ös modellév színe: Lime zöld.

Szöveg: Buny

Kép: Kawasaki

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes