Akrapovič Honda CRF450R / RX modellekre

Akrapovič egy teljesen új és forradalmi Evolution Line (Titanium) kipufogórendszert dobott piacra a Honda CRF 450 R/RX modellek számára, hogy megfeleljen az off-road versenyek követelményeinek. Ez a típusra szabott kipufogó illeszkedik a motorkerékpáron rendelkezésre álló helyhez.

Az Akrapovič mérnökei intenzíven dolgoztak, hogy olyan rendszert állítsanak elő, amely ötvözi a teljesítményt és a tartósságot.

Akrapovic Honda CRF 450 R/RX


Nem jelent gondot az extrém körülmények közötti használat és a versenyszabályok szigora, valamint az esztétika jegyeit is magán viseli. A kiváló minőségű titánból készülő Evolution Line (Titanium) kipufogórendszer profilozott felülettel rendelkezik, amely szilárdságot és tartósságot kölcsönöz a dobnak. Ezt az új felületet azért hozták létre, hogy befolyásolják a hangot, és fokozzák a csillapító hatást, amivel a zajkibocsátást a szigorú FIM előírásoknak is megfelelnek. Eközben mély hangot ad ki, amilyet egyhengeres motortól elvárhatunk. Ez a forradalmi kialakítás – bár megvalósítása kihívást jelentett – az Akrapovič tudásával és technológiájával megvalósult. A nagyobb hangtompító a kipufogógáz jobb áramlását is megkönnyíti, hogy a lehető legkevesebb korlátozással tudjon távozni az égéstérből, növelve a teljesítményt.

Akrapovic Honda CRF 450 R/RX

A kialakítás által nyert plusz erő a rugalmasságot segíti a motocross és enduro pályák zord környezetében, ahol a rezgések, a magas hőmérséklet, a kövek, a homok, az iszap és az ütközések hatással lehetnek a kipufogóra, és végső soron a gép általános megjelenésére és teljesítményére. Az Evolution Line kipufogórendszer különböző vastagságú titánötvözeteket tartalmaz, vastagabbat használnak a sérülésnek kitett területeken, más részeken vékonyabb az összsúly csökkentése érdekében. Az új kipufogó 26,5% -kal könnyebb, mint a gyári. Egy új, speciálisan kialakított és alakú rezon kamra optimalizálja a rendszer teljesítményét és hangját, a motor a teljes fordulatszám-tartományban erősebb. A teljesítmény és a nyomaték növekedett, 2,1 kW-tal(2,8 LE) 9750 fordulat/percnél, a nyomaték 1,8 Nm többletet mutat 9960-as fordulatszámon. Az Akrapovič saját padján mérték az értékeket egy Honda CRF450R motoron, amelyen a gyári és az Evolution Line kipufogókat egymás után tesztelték.

Akrapovic Honda CRF 450 R/RX

Ennek a tökéletesen kialakított dobnak a megjelenéséhez hozzátartozik, a nagyobb tartósság érdekében speciális technikával kialakított Akrapovič logó. A felszerelése egyszerű művelet, nincs szükség átalakításra. A következő generációs terepmotorokhoz készített új dobok sorozata a Honda CRF 450 R/RX modelekkel kezdődik.

Szöveg: Buny
Kép: Akrapovic

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes