A Triumph Rocket III Touring már a kezdetektől figyelt arra, hogy az utazást kedvelők is megtalálják ebben a modellben a hosszú távú cirkálót, ami bármilyen távolság leküzdésére alkalmas. A 2294 cm3-es, három hengeres óriás turbina-szerű, lenyűgöző 209 Nm nyomatékot ad le már 2000-es főtengely fordulaton, ami különösen meggyőző a túra szegmensben.
Ugyanilyen fontos a karbantartást nem igénylő kardán tengely. Nagy méretei ellenére meglepően könnyű kezelhetőséggel rendelkezik a motor. Mostantól az eddig hiányzó kiegészítő is felkerült az idei modellekre.
Mostantól a Rocket III Roadsteren már sok dicséretet kapott blokkolásgátló rendszerrel látják el a Rocket III Touring-ot. Az újításnak köszönhetően a nagy súllyal könnyebb a megállás csúszós útszakaszokon azoknak, akik tapasztalatlanabbak a vezetése terén, és végre kiaknázható a hatalmas fékteljesítmény is. A széles lábtartó trepnik, a túra távokat lehetővé tevő hatalmas tank, a vastag első villaszár továbbra is jellemzi a modellt. Az ülések a vezetőnek és utasnak egyaránt megfelelő helyet kínálnak a kívánságoknak megfelelően két különféle párnázattal kérhetők. Kiegészítőként csomagtartó is rendelhető, ami a szállítást könnyíti meg a nagy távolságok leküzdése során.
A márka másik híre, hogy egy évvel a megjelenése után, a Triumph Thunderbird-öt választották a Cycle World magazin szakújságírói az év legjobb cruiserének újra. A világ legnagyobb példányszámban megjelenő újságjának
zsűri tagjai elmondták, hogy nem az 1600 köbcentis soros két hengeres győzte meg őket a díj odaítéléséről, hanem a stílus és az, ahogy a brit cirkáló bemutatja mindezt. Enyhe rázkódás mellett, kimondottan ergonomikus az ülőhelyzet, a rugózó elemek a legjobb komfortot és kezelhetőséget biztosítják számára.
Szöveg: Buny
Kép: Triumph