A Triumph az új, három hengeres Daytona 675-tel a szupersport osztályban meghatározó kíván lenni. Az új 2012-es modell új kinézetet kapott, átdolgozott felületekkel, amelyet kihangsúlyoz az opcionálisan kapható Phantom fekete vagy vörös Diablo szín. Új, sportos Triumph logó díszeleg a tankon, és új „Daytona” feliratot kapott a teljes idom alsó része, ahol a fekete fényezett rész a Daytona 675R-re emlékeztet.
A fekete színben pompázó lábtartók és a féktárcsák belső részei szintén ezt a vonalat követik. Az új kuplung és a generátor fedél egy dombor nyomott Triumph feliratot visel.
A Daytona 675 háromhengeres motorja 125 lóerőt ad le 12600-as fordulaton, és a legjobb
nyomatékot (72 Nm) szolgáltatja ebben az osztályban. Ezek az adatok és a harmonikus
teljesítmény leadás biztosítják, hogy egyformán jól teljesít a versenypályán és a közúton. De ez mit sem számít, ha az alkalmazás területétől függetlenül, mindig ugyanazt az
izgalmat nyújtja. Ezt festi alá a karakteres, három hengeres hang. A motor-váltó egység kompakt mérete is hozzájárul a koncepcióhoz, amely meghatározza a 2012-es modellt.
Ahogy illik az egyik legjobb szupersport motorhoz, a Daytona 675 is jó minőségű rugózó elemekkel és a legjobb fékekkel készül. A teljesen állítható 41 mm-es felfordított villa, és
a hátsó monoshock rendszer, minden sebesség tartományban a legjobb csillapítást nyújtja, meg lehet valósítani a legjobb futómű beállításokat. Radiális Nissin Monoblock féknyergek szolgáltatják a fékerőt, a lehető legjobb visszajelzéssel. A könnyű kerekek tovább csökkentik a rugózatlan tömeget, ami hozzájárul a Daytona agilis viselkedéséhez, és
könnyű irányíthatóságához.
Mint hab a tortán feketében, úgy került Pirelli szuper corsa SP gumi a felnire, a kiváló tapadásért és a jó visszajelzésekért. A motor száraz tömege 162 kg (feltöltve:185 kg) köszönhetően igazi Triumph verseny motoron ülhetünk minden utazás alkalmával Akinek mindez mégsem lenne elég, az válogathat az eredeti tartozékok között. A szénszálas alkatrészek, az Arrow slip-on hangtompító, az Öhlins hátsó központi rugó,
váltó automata mind rendelkezésre állnak, ha valaki megcélozná a Club sport világbajnokságot. Az új modell ára 11500 euró körül lesz, a legfrissebb hírek szerint, és jár hozzá a két év kilométer korlátozás nélküli garancia is. További információk a hazai Triumph forgalmazónál.
Szöveg: Buny
Kép: Triumph