Az enduro utcai abroncsok összehasonlító tesztjét szervezte meg az osztrák Motorrad Magazin. A SCORPION Trail II a vizsgálat végén tizedik fontos elismerését kapta, köszönhetően a kezelhetőségének, futás teljesítményének és a biztonság terén mutatott tulajdonságainak.
Az ANGEL GT II-vel aratott legutóbbi győzelme után, a SCORPION Rally-val az enduro on / off összehasonlításban a német Motorrad magazin is elsőnek hozta ki a Pirellit.
A SCORPION Trail II abroncsot utcai enduro motorokon tesztelték a Motorrad Magazin osztrák kiadásában, ahol a piacon elérhető legjobb enduro utcai abroncsokat hasonlították össze. Így a SCORPION Trail II 2015-ös piacra lépése óta tizedik sikerét érte el összehasonlító teszteken. Először a Motorrad-ban a bemutatkozás évében érte el először ezt a sikert, amit az InSella, a Moto 80, a Motociclismo España, Motoplus és Red-live.it és 2017-ben a Motorrad & Reisen is megerősített.
Ez az elismerés tovább erősíti a márka fölényét ebben a szegmensben és rámutat arra, hogy a bevezetését követő négy év elteltével sincs más gumiabroncsgyártó, akinek sikerült volna a Pirelli által alkalmazott technológiai megoldások révén kínált teljesítményt túl szárnyalni. Az enduro utcai abroncs összehasonlító teszt a Motorrad Magazin 5/2019 számában jelent meg. A szerkesztők öt különböző gyártó gumiabroncsait szerelték 120/70 ZR19 első és 170/60 ZR17 hátsó méretben KTM 1290 Super Adventure S gépekre. A SCORPION Trail II mellett a Continental Trail Attack 2, a Dunlop Trailsmart Max, Bridgestone A41 és az Avon Trailrider szerepelt még az összehasonlításban.
Az eredmények összegzése és az elemzett egyedi kritériumok alapján a legmagasabb pontszámot az olasz abroncs kapta. A Pirelli kiemelkedett olyan területeken, mint a kezelhetőség, a futásteljesítmény és fékezés nedves és száraz körülmények között. Tapadás, szárazon fékezés és a terep képességek tekintetében is megállta helyét, mindezen tulajdonságok alapján méltán kapta az összehasonlító tesztben az első helyet.
Szöveg: Buny
Kép: Pirelli