Az új MP3 család technikai megoldásai fejezik ki leginkább a Piaggio csoport robogóinak színvonalát. A 350 és 500 cm3-es motorok képesek megfelelni a városi és vidéki közlekedés minden igényének, és még élvezetesebb lett a vezetésük. A Piaggio MP3 500 két változatban kerül a boltokba, Sport és Business néven. Az MP3 350 egy variációban, az MP3 500 hpe Sport színeiben lesz kapható.
A Piaggio MP3 modern, elegáns megjelenése egyértelműen utal az autók világára, és minőségi kivitelezése méltán a közönség kedvence.
A most megjelent modelleken látható változtatások érintették az első hűtőrácsot és a (LED) villogókat is. A színezett szélvédő szélesebb, beépített kézvédőt és egy új nyerget készítettek más összetételű habszivaccsal. Nagy figyelmet szenteltek az utasra, akiknek kényelmesebb lett az ülés és újratervezett háttámla, valamint két új, ergonomikusabb fogantyú növeli a komfortot.
A nyereg alatti nagy tároló beépített világítást és szövet bélést kapott. Kényelmesen elfér benne két sisak vagy egy laptop táska. Az elektromos nyeregzár távirányító segítségével is vezérelhető. A műszerfalon két hagyományos kerek órát és digitális kijelzőt helyeztek el, innen leolvashatók az üzemanyag-fogyasztás (átlag és aktuális), az átlagos és a maximális sebesség, az üzemanyagszint, az utazási idő, a környezeti hőmérséklet, és a téli használatra tekintettel fagyás veszély figyelmeztetés is van.
Ezen kívül órát és akkumulátorfeszültség mérőt is tartalmaz. Továbbá 11 visszajelző tájékoztat még az egyéb funkciók működéséről. A kormány alatt lévő nyomógombok közül egy a nyerget nyitja, illetve innen kapcsolható ki az ASR. A műszerfal feletti rekeszben USB csatlakozó könnyíti meg az okostelefon vagy bármely más elektronikai eszköz töltését.
Piaggio MP3 500 hpe Business
Az elegáns, nagyvárosi forgalomra szánt üzleti változat számos prémium részlettel különbözteti meg magát.
Ilyen az új kipufogócső védőburkolat, az elülső láblemez krómfelülete, a kerekek és a középső alagút szürke árnyalata. Az alapfelszerelés része a TomTom Vio, a kormányra szerelve. A Piaggio MP3 500 hpe Business színei: jég fehér, fekete, matt szürke és egy matt kék.
Piaggio MP3 500 hpe Sport
A sport változat vizuálisan különbözik a testvéreitől, és számos részlet matt fekete kivitelben készül, mint a kipufogó védőburkolat, a kerekek, az első rács és az utas fogantyúja. Technikai szempontból egy pár Kayaba hátsó lengéscsillapítónak örülhetnek a tulajdonosok.
A sportos, vörösre festett alkatrész növeli a tapadást és a stabilitást a biztonság növelése érdekében. Megkülönböztető jegy a hullámos féktárcsa elől és az alumínium díszítés a pedálon. A Sport változat öt színben kerül az üzletekbe, három matt árnyalatban: szén fekete, szürke és zöld. A két magasfényű modell klasszikus pasztell fehér és pasztell szürke színekben pompázik.
Piaggio MP3 350
Az új 350 cm3-es változat nagyobb teljesítményt nyújt a 300 cm3-es motornál. Az MP3 350 megjelenése nagyon hasonlít az MP3 500 Sport modellhez. Számos matt fekete alkatrészt használtak fel ennél a modellnél, ilyen például az öt küllős felni.
Az első, hullámos féktárcsák az alapfelszereléshez tartoznak, míg a lengéscsillapítók piros festése a gyártó szerint a robogó dinamikáját hangsúlyozza. A 350-es változatot öt különböző színben kínálják, ami egyezik az 500-as sport változatéval.
Piaggio MP3 500 hpe Sport és Business
Motor |
MASTER hpe négy ütemű egy hengeres |
Henger |
493 cm3 |
Furat-löket |
94 mm x 71 mm |
Teljesítmény |
32.5 kW (44.2 lóerő) 7750 fordulatszámon |
Nyomaték |
47.5 Nm 5500 fordulatszámon |
Vezérlés |
Egy felülfekvő vezérműtengely négy szeleppel |
Keverék |
Elektronikus befecskendezés |
Elektronika |
CPU, lambda szonda, immobilizer, dupla gyújtás, két választható mód (STD and ECO), kipörgésgátló (ASR) |
Motor |
Folyadék |
Kenés |
Szivattyús |
Indítás |
Önindító |
Váltó |
CVT |
Kuplung |
Automata, röpsúlyos száraz |
Váz |
Dupla acél bölcsőváz |
Első |
Csuklós négyszög rendszerű, 85 mm rugózással. Elektro-hidraulikus rugózás blokkolással |
Hátsó |
Két hidraulikus csillapítású rugóstag 108 mm rugózással |
Első |
Dupla 258 mm tárcsák |
Hátsó |
Szimpla 240 mm tárcsa |
Első |
Aluminium 13″ x 3.00 |
Hátsó |
Aluminium 14″ x 4.50 |
Fék |
ABS integrált lábfékkel |
Első |
110/70-13” |
Hátsó |
140/70-14” |
Hosszúság/szélesség |
2200 mm / 800 mm |
Tengelytáv |
1.540 mm |
Ülés |
790 mm |
Üzemanygagtank |
12 liter (1.8 liter tartalék) |
Fogyasztás |
4 l/100 km |
CO2 |
92 g/km |
Kibocsátási |
Euro 4 |
Piaggio MP3 350
Motor |
Egy hengeres négy ütemű |
Henger |
330 cm3 |
Furat-löket |
78 mm x 69 mm |
Teljesítmény |
22.5 kW (30.6 lóerő) 8500 fordulatszámnál |
Nyomaték |
29 Nm 6250 fordulatszámnál |
Vezérlés |
Egy felülfekvő vezérműtengely négy szeleppel |
Keverék |
Elektronikus befecskendezés |
Elektronika |
CPU, lambda szonda, immobilizer, kipörgésgátló (ASR) |
Motor |
Folyadék |
Kenés |
Szivattyús |
Indítás |
Önindító |
Váltó |
CVT |
Kuplung |
Több tárcsás centrifugális nedves |
Váz |
Dupla acél bölcsőváz |
Első |
Csuklós négyszög rendszerű, 85 mm rugózással. Elektro-hidraulikus rugózás blokkolással |
Hátsó |
Két hidraulikus csillapítású rugóstag 102 mm rugózással |
Első |
Dupla 258 mm tárcsák |
Hátsó |
Szimpla 240 mm tárcsa |
Első |
Aluminium 13″ x 3.00 |
Hátsó |
Aluminium 14″ x 4.50 |
Fék |
ABS integrált lábfékkel |
Első |
110/70-13” |
Hátsó |
140/70-14” |
Hosszúság/szélesség |
2200 mm / 800 mm |
Tengelytáv |
1.540 mm |
Ülés |
790 mm |
Üzemanygagtank |
12 liter (1.8 liter tartalék) |
Fogyasztás |
3.9 l/100 km |
CO2 |
91 g/km |
Kibocsátási |
Euro 4 |
Szöveg: Buny
Kép: Piaggio