Az új GP PRO és a jól ismert GHIBLI két olyan kipufogó, amelyet az olasz gyártó hozzáigazított a vonzó Kawasaki Z900RS-re. A Z900RS az „új klasszikus motorkerékpár” tökéletes példája. Már nem puszta modellmásolata az elődök által a motorkerékpár világára hagyottakból. Éppen ellenkezőleg, az újdonság kivételes izgalmat kelt a megjelenésével.
A Z900RS a Z1 legendája és sikerei előtti tisztelet jegyében fogant. A márka első sikeres motorja, ami a versenypályán és az eladásokban is háttérbe tudta szorítani a konkurenciát. Az ilyen típusú motorkerékpárokkal óvatosan kell bánni, a tuning vagy az
átalakítások könnyen eltorzíthatják a lényeget.
A MIVV mindezt mérlegelve két, kifejezetten a Z900RS számára szánt kipufogócsövet készített. Az új GP PRO, a GP modell evolúciója a közútra, egy legendás MIVV gyártmány, amit a versenyzés ihletett. A PRO verzióban a hegesztést félig kézműves TIG eljárással készítik, a csatlakozások rendkívül pontosak és a hang különösen figyelemre méltó. A kipufogócső végét egy eltávolítható védőrács zárja, ez rejti a belső hangtompítót. Az új GP Pro háromféle kivitelben készül: fekete (rozsdamentes acélból festett fekete), titán és szénszálas (ezt a szálfényes felülete jellemzi). Akik a klasszikus kinézet felé hajlanak, azoknak a GHIBLI-t ajánlja a gyártó.
Rozsdamentes acélból készült TIG hegesztéssel és eltávolítható hangtompítóval. Megjelenése robusztus és egyedi hangzás jellemzi. Ez utóbbi típus tovább javítja a négy hengeres Kawasaki nyomatékát és teljesítményét. Az 5000 és 7000 fordulat / perc közötti tartományban 89,8 Nm és 97,3 LE értékeket lehet elérni. A súlycsökkentés a gyárihoz képest 0,5 kg. A GP Pro lehetővé teszi a 97,4 LE teljesítmény és a testvér kipufogó modellel azonos forgatónyomaték érték elérését.
Ebben az esetben gyakorlatilag megegyezik a mért adat, de a teljesítmény alacsonyabb fordulatszámon nagyobb, így növeli a motorozás élvezetét. A felmerülő további kérdések megválaszolására a hazai forgalmazó áll az érdeklődők rendelkezésére.
Szöveg: Buny
Kép: Mivv