A Kawasaki másik 125 cm3-es gépe, a Ninja125 sportos megjelenéssel nehezíti a választást a két motor között. A házon belüli konkurencia túra kiegészítőiről már esett szó, most a dinamikus testvéren a sor. A másik újdonság a túrázók nagy kedvence 120 lóerős teljesítményével a négy hengeres 1000-es Versys. A frissítés több elektronikát hozott a fedélzetre, az igényesebb vevők kiszolgálása érdekében újra gondolták a csomag szállítás kérdését is.
A kis Ninja-hoz a német gyártó egy C-Bow konzolt és egy kisebb poggyász tartót készített.
Aki azt akarja, hogy a sportos megjelenés ne csorbuljon, elégedett lesz a Sportrack-kel, amit az utasülés helyére lehet rögzíteni. A mindennapokban szükséges tárgyak, például erszény, mobiltelefon elfér a tanktáskában.
A Lock it gyűrűre egy mozdulattal fel- és lecsatolható táska a belvárosi séták során sem jelent plusz terhet fogantyújával és vállpántjával. Biztosabb talaj fogást biztosít az oldal állványra szerelhető szélesítő talp.
A Kawasaki mérnökei úgy ítélték meg, hogy a KECS (Kawasaki Electronic Control System), – amit korábban csak a Ninja ZX-10R SE-nél használtak- felfüggesztés állító rendszer jó hasznát veszik majd a túra motorosok is. Az elektronikus sebességtartó automatika nyugodt utazást tesz lehetővé hosszú távon és egy másik kategóriába helyezi a Versyst.
A poggyásznak illeszkednie kell egy ilyen jól felszerelt motorhoz, ezért a Lock it gyors záras oldal konzolokat ajánlják a típushoz. A Hepco & Becker felső dobozai könnyen csatlakoztathatók az Alu vagy Easyrack tartókhoz A Lock it tankgyűrű segítségével bármelyik méretű Hepco & Becker tanktáska jó kiegészítője lehet az utazásnak. Kisebb kiruccanásokhoz elég lehet a C-Bow tartó és a tulajdonos ízlésének megfelelő táska.
A bukócső egyedi karaktert ad az új Versysnek, és egy baleset esetén nemcsak a motort, hanem vezetőjét is megvédheti. Lazább talajon is biztonságosan áll a motor az oldal sztender szélesítése miatt, így még egyszer akkora felületen támaszkodik a motor, mint az eredetivel.
Szöveg: Buny
Kép: Hepco-Becker