A Pirelli ANGEL GT II nyerte a Sport Touring gumiabroncs összehasonlító tesztjét a Motociclismo magazinnál

A vadonatúj gumiabroncs a legmagasabb pontszámot érte el mind a száraz, mind a nedves körülmények között elvégzett vizsgálatok során. Ugyanakkor ezeknek a tulajdonságoknak ki kell tartaniuk hosszú időn keresztül, ezért 7000 kilométert tettek meg a tesztben szereplő gumikkal a kopás tesztelése miatt.

Az új Pirelli ANGEL GT II nyerte az összehasonlító tesztet a Sport Touring gumiabroncsok között a neves olasz magazin, a Motociclismo által szervezett teszten.

Pirelli Angel GT II

Ezzel az eredménnyel a bemutatkozás évében új referenciapontként jelent meg. A Sport Touring szegmensben a gyártó által ígért futásteljesítmény, a nedves szakaszon a tapadási teljesítmény és a biztonság kombinációja terén megelőzte riválisait. Az innovatív mintázat, a magas szilícium-dioxid-vegyülettel kombinált új futófelület a motor elektronikus biztonsági segédeszközeivel lehetővé teszi, hogy az ANGEL GT II legyen az új mérce ebben a gumiabroncs osztályban.

Pirelli Angel GT II

A Motociclismo által közölt összehasonlító vizsgálatban szerepelt még a Metzeler ROADTEC 01, Bridgestone Battlax T31, a Dunlop RoadSmart III és a Continental Road Attack 3. Minden márkától a 120/70 ZR17 első és 180/55 ZR17 hátsó méretű abroncsokat szereltek öt BMW R 1250-re. Az RT gépek és a használt guminyomások azonosak voltak, a BMW által ajánlott 2,5 bar elől és 2,9 bar hátul. A tesztet több fázisra bontották, az első részben az öt BMW-t öt motorosra bízták, akik Milánóból Szicíliába és vissza utaztak, váltva egymást a különböző abroncsokkal szerelt motorokon. Olyan útvonalat jelöltek ki számukra, amivel a sporttúrák tipikus körülményeinek reprodukálása volt a cél.

Pirelli Angel GT II

Autópályák és kanyargós utak kombinálva a vidéki utakkal. Ezek után felkérték az öt vezetőt töltsék ki az értékelési lapot. Ezután öt professzionális tesztelő, a Motociclismo szerkesztői csapatából újabb 1000-et tekert az abroncsokba, hogy a Continental Contidrom tesztpályáján Németországban elvégezzék a méréseket és a nedves tesztet. A teszt 7 000 kilométeréből 5000 vidéki utakon, 2000 autópályán került az abroncsokba. A pálya tesztek során egyetlen tesztelőt bíztak meg a feladattal, hogy az emberi változót a legkisebb mértékűre csökkentsék.

Pirelli Angel GT II

Először a dinamikus viselkedést, a vonóerőt és a megállási távolságokat mérték kopott gumiabroncsokkal, majd a teszteket új gumiabroncsokkal ismételték meg hasonló időjárási körülmények között.
Az új Pirelli ANGEL ™ GT II, az egyszerű motorosok körében a legjobbnak bizonyult, a szárazon és a nedvesen elvégzett összes mérés során a maximális pontszámot kapta, és 7000 kilométer után a legkisebb kopást mutató abroncs volt. A végső besorolás, amelyet a mért teszteken rögzített pontszámok átlaga határozott meg, a profi tesztelőknél is a Pirelli ANGEL GT II az elérhető maximális pontszámot kapta. Az eredmény:
1) Pirelli ANGEL GT II – pontszám 10/10
2) Metzeler ROADTEC 01 – pontszám 8.9 / 10
3) Bridgestone Battlax T31 – pontszám 8.5 / 10
4) Continental Road Attack 3 – pontszám 8.1 / 10
5) Dunlop RoadSmart III – pontszám 7.5 / 10

Pirelli Angel GT II

A Motociclismo szerkesztősége kommentálta az ANGEL GT II eredményét: A Pirelli gumiabroncsok teljesítménye kivételes, a tesztek mindegyikében kiemelkedő, és mindenben kiváló volt. A legérdekesebb szempont, hogy az ANGEL GT II-nek sikerült összehoznia a kiváló motorozási élményt a rekord alacsony futófelület kopással.

Szöveg: Buny

Kép: Pirelli

Nem lehet hozzászólni a hírhez!

Powered by WordPress | Compare the Best Free WordPress Themes Online. | Thanks to WordPress 4 Themes, Home Based Companies and Free Premium WordPress Themes