Gyakorlati és technológiai szempontból sem okoz csalódást az új Agility családtag, ami belép a nagy kerékkel szerelt robogók felső kategóriájába. A 16 –os első és a 14-es hátsó felni, a nagy első tárcsafék és a kétszelepes, 276 köbcentis folyadékhűtéses erőforrás garantálja a kiváló teljesítményt és a minimális fogyasztást ebben a kategóriában.
Nagyon kényelmes a városban, de ideális azok számára is, akik a városokat ölelő körgyűrű mentén vagy a környéken ingáznak az autópályán.
Ehhez a blokk 23 lóerős teljesítménye és 22,5 Nm-es forgatónyomatéka biztosítja a megfelelő gyorsulást és a 125 km/ó végsebességet. A kényelmet nem csak a vezetőre szabták, az utas is megfelelő helyet talál a hátsó ülésen.
Ennek figyelembe vételével alakították ki az ülés alatti tárolót, ami képes két zárt sisak befogadására, és a lábak elhelyezésére is megfelelő hely áll rendelkezésre. Az Agility 300 alapfelszereltségként első burkolata védi a kezet, hogy zordabb időjárási körülmények között is kellemes legyen a vezetés.
Az új kerekeket kifejezetten ehhez a modellhez készítették, az első teleszkópok 37 mm átmérővel 110 mm-es úton, a hátsó két teleszkóp 100 mm-n szűri az útegyenetlenségeket.
A megállásról elől 300 mm-es, hátul 240 mm-es tárcsafékek gondoskodnak két dugattyús féknyereggel és ABS rendszerrel. Teljes LED-es világítás szolgálja a látni és látszani elv megvalósítását.
A mostanra elkerülhetetlen USB töltőaljzaton túl az elektronikai csomag tartalmazza a kulcs nélküli indítást és a Kymco Noodoe információs rendszert.
Ez utóbbi egy személyes technológiai asszisztens, ami lehetővé teszi a csatlakozást a robogó és az okostelefon között, így az összes figyelem a vezetésre koncentrálódhat menet közben. A motor emissziós értékei megfelelnek az Euro4 követelményeinek.
Szöveg: Buny
Kép: Kymco