A megjelenés és a modern technológia finom ötvözete a Kawasaki Z 900 RS. Akik emlékeznek rá, hogy milyen volt az 1972 -es Z1 Super Four, azok megfordulnak utána, és van itt már egy újabb generáció is, akiknek bejön a modern klasszikus stílus, egy időtlen csábító megjelenésével.
A sikeres 2022-es évre a Z900 RS-be szerelt 948 cm3 -es motort újra hangolták, hogy az alacsony és közepes fordulatszám tartományban selymes húzóerőt biztosítson, megtartva a Kawasakinál a felső tartományokban megszokott erőt.
Az újítások itt nem álltak meg, LED világítás, radiális fékek, 41 mm -es első villák, hogy a gép példás kezelhetősége ne szenvedjen csorbát. A két üzemmódban működő kipörgés gátló, valamint a csúszó kuplung a rutintalanabb vezetőknek is segítségére van. A Kawasaki Z 900 RS több mint húsz részletében emlékeztet az ikonikus Z1 modellre. A csepp alakú üzemanyagtartály, valamint az 1974 -es Z1B időszakából származó fényezés, igazi retro sport motorrá avatja az örököst. elérhető tiszteletre méltó festési sémát tükrözi, amely életben tartja a Z1 vonal szellemiségét a modern korban.
A 2022-es évjárat metál fekete, metál sötét zöld és „csillogó” kék színekben kerül majd a boltokba.
A típusnak nem is kell jobb reklám, mint a hatszoros WorldSBK-bajnok, Jonathan Rea, aki most vette át első közúti motorkerékpárját, egy 2021-es Kawasaki Z900RS-t. Miután a közelmúltban vizsgázott csak le motorra, a 34 éves Rea a Kawasaki palettájáról a Retro Sport motort választotta, már a kezdetektől fogva a Z900RS jött be neki a legjobban. A motor átvétele kapcsán elmondta:
„Szerencsés vagyok, hogy minden nagy sebességű élményt a KRT Ninja ZX-10RR-rel megkaphatok. Úgy érezem, hogy a Z900RS jobban illeszkedik az életmódomhoz itthon, a versenyzéstől távol.
Ez a modell híres arról, hogy igazán rugalmas motorja van, könnyen kezelhető a városban, és az országúton is szuper. A jól párnázott ülésen a feleségem, Tarsh és én jól elférünk, bemehetünk a városba napsütéses vasárnapokon, hogy megigyunk egy kávét. Tudom, hogy alig várja, hogy végre csatlakozzon hozzám ezekre az utakra. Rengeteg terepmotorom volt, de ez az első közúti közlekedésre alkalmas motorkerékpárom, és rögtön tudtam, milyen színkombinációt szeretnék, feketét, zöld és ezüst csíkokkal. Nagyon népszerű ez az összeállítás, de a kereskedőm, a Coleraine Kawasaki szerzett nekem egyet, és még jobban néz ki élőben, mint a képeken.
A Superbike-ban a munkát 2015 -ben kezdtem a Kawasakival. Most megvan a motorkerékpár jogosítványom, egy vadonatúj Z900RS, és tagja vagyok a Club Kawasaki-nak, ahogy több ezer másik vásárló, akik új motorkerékpárt vásárolnak A magam elé kitűzött életcélokat tekintve, ez egy újabb pipa, és már most nagyon élvezem azt a különbséget és szabadságot, amelyet egy közúti motorkerékpár nyújthat az autóhoz képest.”
Szöveg: Buny
Kép: Kawasaki