A klasszikus motorjairól ismert indai márka két újdonságát vették kezelésbe a Hepco & Becker fejlesztői, hogy a tulajdonosok sokkal szélesebb körben tudják használni járműveiket, és megfelelő védelmet tudjanak biztosítani az esetlegesen bekövetkező károkkal szemben.
Az időtlen klasszikus 350-es visszatért. Ennél a modellnél is alap koncepció volt a poggyász szállítási kapacitás növelése, amit a gyártó C-Bow tartók felszerelésével látja megoldottnak.
Ezek a kiegészítők a motor külső megjelenéséhez igazodóan fekete vagy króm kivitelben elérhetőek. A decens megjelenésű tartóra másodpercek alatt lehet felpattintani a gyártó kínálatában szereplő különböző méretű táskákat.
A klasszikus vonalakhoz illeszkedő hátsó csomagtartóra ki-ki ízlése és hely igénye szerint rögzítheti a kollekcióban található hátsó táskákat például a Legacy sorozatból. A motor védelmét fekete bukócsővel oldották meg.
A másik újdonság a Scram 411 esetében az átalakítások szélesebb skálán mozogtak. Ehhez a motorhoz is kapható az oldaltáskák rögzítéséhez szükséges C-Bow rendszer, de itt kihasználták a tank adta poggyász elhelyezési lehetőséget is, és az üzemanyag betöltő nyíláshoz rögzített Lock-it rendszerű felfogatás számos lehetőséget kínál a tanktáska kínálat kihasználására.
A motor hátuljára tekintve, láthatjuk, hogy ott egy csomagtartót helyeztek el, amire könnyen rögzíthető a külcsínhez illeszkedő táska.
A Scrambler megjelenés erősítése érdekében a fejlesztő csapat készített az első lámpára egy rácsot és a védelem fokozása érdekében került rá egy fekete bukócső is.
Szöveg: Buny
Kép: Hepco & Becker